Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det noen her som vet om noen sider på nettet eller folk som har brukte kronespill til salgs? Er vel bare Qxl som har noen innimellom, men ingen aktuelle for øyeblikket. Skulle gjerne hatt et kronespill Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det noen her som vet om noen sider på nettet eller folk som har brukte kronespill til salgs? Er vel bare Qxl som har noen innimellom, men ingen aktuelle for øyeblikket.Skulle gjerne hatt et kronespill Spilleautomat? Var en worklogg her ett sted om en som bygde det... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Spilleautomat ja. Kaller det kronespill jeg. Men av den nyere sorten, ikke slike knipsekasser. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Netthandelen.no har en akkurat nå Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Netthandelen.no har en akkurat nå Poletter vil jeg ikke ha Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Netthandelen.no har en akkurat nå Poletter vil jeg ikke ha Nei, men de kan du kaste! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Netthandelen.no har en akkurat nå Poletter vil jeg ikke ha Nei, men de kan du kaste! Går da vel ikke an å putte på vanlige penger på en polettmaskin! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, nei, men du sa at du ikke ville ha poletter og de trenger du ikke å beholde Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 http://kronespill.no/ Det var akkurat slike han ikke ville ha da (det og automater med poletter )! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nyere typer står det lenger opp! Med det så mener han sikkert slike med lys og glam Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hva vil han ha da? Av den nyere typen, slike som står på bensinstasjoner etc. Men takk for linken uansett Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ikke akkurat dette da men denne typen f.eks. Er ikke så lett å finne bilder på nettet! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Regner med at det var noe allà den under han mente; Litt dårlig bilde, men... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 jepp der kom det et bedre bilde ja Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva vil han ha da? Av den nyere typen, slike som står på bensinstasjoner etc. Men takk for linken uansett Er vel bare å finne en bensinstasjon det vel..? PS: Det hjelper om du har med noen til å bære, en tilhenger og ei tang. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Er vel bare å finne en bensinstasjon det vel..? PS: Det hjelper om du har med noen til å bære, en tilhenger og ei tang. Er litt lokalkjent på bensinstasjonene på Lillehammer så det går dårlig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er vel bare å finne en bensinstasjon det vel..? PS: Det hjelper om du har med noen til å bære, en tilhenger og ei tang. Er litt lokalkjent på bensinstasjonene på Lillehammer så det går dårlig Mange på Gjøvik å velge mellom.. Ring når du er kommet til Mjøsbrua så kan jeg gjøre meg klar så kan du plukke meg opp på veien. Ligger en Hydro Texaco borte ved Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå