SuSE Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har en server med SuSE på, og jeg lurer på hvordan man skal sette opp psyBNC server og lage ssh server. finnes det noen gudier eller kan noe forklare litt ? Lenke til kommentar
power Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) SSH For psyBNC gå inn på denne eller denne. Endret 5. januar 2005 av power Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Be sure your terminal program allowsthe handling of curses and the shell host has curses installed. Jeg får opp at: "This needs the ncurses library." når jeg prøver meg på en: make menuconfig Noen som kan hjelpe meg litt med dette problemet? Har prøvd meg på å laste ned en rpm pakke som het ncurses-5.4-5.i386.rpm, men den gir meg bare beskjed om at den allerede er installert.. Hva kan jeg gjøre? Endret 5. januar 2005 av Lassie Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 RPM Installer Gentoo Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg trodde suse var en desktop distro og ikke en server distro.. ;D men men ;D |kanskje jneg tar feil ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå