SuSE Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Lurer på om denne rammen er noe bra ? http://www.psdata.no/ps.asp?it=106024&mlevel=011001 Jeg lurer BARE på om det er en bra ram. Lenke til kommentar
ROV Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Tror ikke du får så mye bedre ram enn det til den prisen. Edit:leiftrykk Endret 5. januar 2005 av ROV Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) GeiL er vel kjent for å lage bra, overklokkingsvenlig ram de mener jeg å ha hørt! HW.no sin prisguide! Endret 5. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Burde jeg kjøpe den ? gidder ikke og bruke mere en 1300 kr Endret 5. januar 2005 av SuSE Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis det er budsjettet ditt så absolutt! Vurderte fasktisk å kjøpe de jeg og i dag! Eller rettere sagt i går da Lenke til kommentar
ROV Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du vil legge til noen lapper til kan du få denne, litt strammere timings. Men vis du ikke skal bruke mer enn 1300 tror jeg Geil'en er et godt valg Hadde Geil "Golden Dragon" tidligere og har bare gode erfaringer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du vil legge til noen lapper til kan du få denne, litt strammere timings. Men vis du ikke skal bruke mer enn 1300 tror jeg Geil'en er et godt valg Hadde Geil "Golden Dragon" tidligere og har bare gode erfaringer. Hva er vitsen med å annbefale noe som uansett er totalt uaktuelt med et budsjett på 1300? Er ikke stor vits i å betale 1000,- mer for strammere timings med mindre en har stor glede av å være best i venegjengen i Benchmarks! *Frustrert* Lenke til kommentar
ROV Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du vil legge til noen lapper til kan du få denne, litt strammere timings. Men vis du ikke skal bruke mer enn 1300 tror jeg Geil'en er et godt valg Hadde Geil "Golden Dragon" tidligere og har bare gode erfaringer. Hva er vitsen med å annbefale noe som uansett er totalt uaktuelt med et budsjett på 1300? Er ikke stor vits i å betale 1000,- mer for strammere timings med mindre en har stor glede av å være best i venegjengen i Benchmarks! *Frustrert* Ikke 1000kr mer, 400kr mer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ohh Så på noen priser litt lenger ned! Men det sprengte uansett budsjettet hans! Lenke til kommentar
ROV Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det var bare et tips, nå som den er på tilbud og ikke en anbefaling! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå