lars-frr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Satt pc til å laste ned et par ting her en natt ( ja jeg vet ikke bra fyfy) Men så fikk jeg en fil som heter ladder49 , tror jeg satte den på que en gang .. Men poenget er at den filen går ikke an å slette , den tar all cpu .. Er det virus eller spyware .. Tips til å få fjernet det ?? Gidder ikke å formater nå Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Trenger ikke å formatere, prøv heller å fjern den ved å bruker "Search&Destroy" last den ned fra f.eks www.download.com Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skulle det være VIRUS, så fjerne du den ved å bruke virus program. Dra til www.programmer.no og klikker på guider --> windows optimalisering og finn deg frem til artikkel som viser gratis virus programmer som f.eks AVG Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Har brukt adaware men den ble ikke fjernet da .. Jeg får bare opp filen er i bruk , vennligst avslutt programmet .. når jeg skal slette den .. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Prøv å starte opp maskinen i Safe-Mode og slett filen derfra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fyr opp en bootdiskett og slett fila derfra eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå