Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva ligger som regel altid og suser på startlinja de ? Hos meg : - Firefox (Med alt for mange tabs ) - Itunes (Bytta fra winamp her om dagen ) - CrimsonEditor (Gidder alderi lukke den...) - Putty (Ett must) - Xchat (Klarer meg ikke uten) Det er vel som regel det tror jeg Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Firefox, Winamp og Play Control(stille volum når jeg har headset) Endret 4. januar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei det som ligger ALLTID på linja mi er: - Opera 7.54u1 med AAAALT for mange IRc kanaler og tabs - MSn (med mange kjente man skravler med døgnet rundt) - FlashFXP (grunnet konstant opp og nedlasting) - Macromedia Dreamweaver (pga design) - Photoshop (alltid noe på gang) - Steam (samme der) - Apache og MySQl server - Paint (alltid et screenshot som må ut) ... så det! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Så kommer det o store spørsmålet med hva hvitsen er? Folk bryr seg da vitterlig ikke om hva de enkelte har på x og x og ikke minst, hos y etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg