Joi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis noen er på jakt etter denne kabelen, prøv www.headphile.com. Fikk min kabel i dag, bestilte den 28.12 fra USA. Fyren som driver sjappa skrev til og med lavere verdi på kabelen slik at jeg slapp toll. Slike folk er morsomme å handle med Lenke til kommentar
radiated Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Interressant. Jeg ordnet noe tilsvarende med en 2xmono jack --> stereo minijack, en sammenkobler for 2 jack han og 2stk minijack-jack. Masse kabler, så det er sikkert en fordel å få det lagt rett på hodetelefonledningen. Får du nok utgangsnivå fra lydkortet? Jeg har det bare middels svakt når jeg kobler til AKG k501 på emu1212. Må vel helst bruke forsterker. Endret 4. januar 2005 av radiated Lenke til kommentar
Joi Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har ikke testa direkte, har Sennheiser HD600, og tviler på det går bra. Tar det igjennom min Yamaha640 reciever og videre til en Corda HA-1 mkII hodetelefonforsterker. Lyden ble veldig bra må jeg si. For ordens skyld, denne kabelen er 2xmonojack til 2xrca, og fåes stort sett i alle lengder. Håndlaget av Larry på headphile.com. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Den kabelen får du kjøpt på hvilken som helst norsk musikkforetning, men kanskje det er store lydmessige fordeler med håndlaget kablel fra USA? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Og hva kostet herligheten? Lenke til kommentar
Joi Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hvor får man kjøpt 2 x mono jack til 2 x rca sa du? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 http://www.procom.no/index.php?target=http...p/details/23334 Ingen fartsstriper på kabelstrømpen, men den gjør jobben. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg kjøpte min på Tre45 i Trondheim. Men jeg regner med at du får det overalt hvor de selger elektriske gitarer. Lenke til kommentar
Joi Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ah.. den ja.. holder meg unna hyssing leding. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg skjønte ikke helt hva du mente med siste innlegg, men kabelen var helt ok, LANGT unna sprengningskabelen man får kjøpt på elkjøp, dvs ikke "hyssing ledning" (som er et rart uttrykk, og burde i det minste vært hyssingledning.. trykk på link i signatur :-) Dessuten låter den like bra som CD-spilleren som er koblet til samme anlegg koblet til med litt dyrere kabler fra hifi-klubben.. (som kostet mange ganger det denne koster..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå