gamerman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette sier power strip når jeg starter det opp : Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ikke noe annet enn å klikke ok.. da vil den forstå at du har en Radeon X800 PRO.. og powerstrip vil justere etter denne grafikkortet..!! Dette skjer vel fordi du skifta grafikkort?? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde først x800 også satt jeg i et nvidia kort , gikk tilbake til x800 kortet med fresh install av windows ..... Da vil vel den ikke merke noe eller ? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du installerte vel powerstrip med nvidia kort + fresh windows.. så satt du inn X800 kortet.. da sier jo seff. powerstrip dette meldingen.!! Er vel bare å klikke ok... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Nei nei gjorde ikke det , etter jeg fikk tilbake mitt x800 pro kort så reinstallet jeg windows. Uansett så lurer jeg på når jeg setter den på 85 hz så blir bildet litt dårligere en i 60 hz , any particular reason ? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ok.. hvis du bruker CRT skjerm så setter du frekvensen høyt du kan..!! Fordel hvis du har riktig driver til riktig skjerm. Bruker du LCD, så er den nytteløs..!! Regner med det er 60 herz som er standar?? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 grunnen for at denne komme opp er fordi det er registrert nytt skjermkort på maskinen som er skiftet siden sist powerstrip startet. Klikker ok for at powerstrip skal godkjenne kortet og bruke den Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Har ctr og min kompis får også dårligere bilder ved høye hz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå