Gå til innhold

Instant Messenger på mobil...

Anbefalte innlegg

Prøver å sette opp telefonen min (e398) mot IM, i dette tilfellet MSN Messenger. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive inn i "IM konto oppsett" IM-Server: ? IM-Port: ? Post-URL: ? Og så har man "ISP innstillinger" GPRS ANP: ? Brukernavn: ? Passord: ? Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første trenger du ikke lage flere enn én tråd om det samme emnet, der du spør om det samme.

For det andre trenger du en klient for IM, som for eksempel Agile messenger. På hjemmesiden til produsenten av programmet finnes instillinger.

TipicME er også et alternativ.

cMessenger er enda et.

Yamigo er også et alternativ, men jeg vet ikke om de støtter MSN messenger enda.

Så må du bare finne en som støtter din mobiltelefon. Den informasjonen finner du på hjemmesidene til produsentene.

Selv om mobiltelefonen støtter IM, har den ikke innebygget klient for det. Altså du må ha en av alternativene ovenfor.

EDIT:

En artikkeln om Yamigo: http://amobil.no/art.php?artikkelid=7688

Lenke til kommentar
  CesiuM_e skrev:
Selv om mobiltelefonen støtter IM, har den ikke innebygget klient for det. Altså du må ha en av alternativene ovenfor.

Ikke helt korrekt, de nyere ericssontelefonene har IM-klient fix ferdig default bl.a (T610 og nyere), trenger altså bare feks registrere seg på Yamigo og sette opp. Dvs, å installere en ekstern javabasert klient er unødvendig (Symbian blir et special case).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...