pev Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva slags linux distro anbefales for gameservere, vt-servere og shellservere? Har eksprimentert litt med slackware. Er dette noe å satse på? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ville satset på Gentoo hvis du har litt erfaring med Linux Lenke til kommentar
pev Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 har desverre ikke mye erfaring med linux. Har kun installert og så vidt brukt slackware. men er ikke slackware en bra distro for overnevnte bruk? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg kjører stort sett slackware, dette synes jeg er et bra valg for ditt formål. Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg synes personlig debian er bra Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har erfaring med debian og slackware. Begge to er veldig bra distroer, personlig liker jeg slack best, men smak og behag Lenke til kommentar
power Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg vil sterkt anbefale Gentoo til gamingservere. Dette er fordi det ligger en hel haug av nesten ferdigoppsatte servere i portage (pakkesystemet til gentoo) Så da er det bare å fyre løs Lenke til kommentar
olear Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har eksprimentert litt med slackware. Er dette noe å satse på? Hvis du får til Slackware så hold deg der. Slackware er ypperlig som server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå