bac0n Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Driver å skal kjøpe meg mobil, men får ikke bestemt meg mellom Sony Ericsson p910 og S700i Er maks minnekapasitet på s700 128mb ? Jeg vet at maks minnekapasitet på p910 er 1gb. hørte at s700i hadde maks på 128, men begge har jo memory stick duo Jeg søkte også litt etter minnekort på nettet, og fant noen på komplett.no. Der hadde de noe som het Memory Stick Duo Pro, som gikk fra 256mb og oppover. Fungerer dette kortet på s700i ? og hvilken av telefonene ville dere eventuelt anbefalt? Hadde vært fint om jeg fikk no tilbakemelding fra en som hadde p910 eller s700. har enda ikke snakket med noen som har noen av telefonenen Håper på svar Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sånn som jeg har forstått det så har S700i kun opp til 128mb p.g.a den buker en annen versjon av memory stick enn det P910 bruker. Jeg ville heller tatt P910 for den kan ha mer minne, Symbian+++ Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Sant det, er uante muligheter med p910. Men jeg føler at den har så mye rart jeg ikke har bruk for. Pluss at jeg får s700i for innkjøpspris, noe som påvirker dømmekraften min litt Hadde vært fint om jeg fikk høre om positive/negative ting om begge telefonene Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Såpass Nei da hadde jeg gått for S700i Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 har du noen erfaringer med noen av telefonene eller ? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei... Kjenner 2 som har P800 og digger P*** serien til SE. Har prøvd P800 en god del så. Er jo diggbart med touchscreen da Men det er mange her på forumet som både har P910 og S700i. Så du får vente til i morra når kanskje de er våkne. Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ja får bare håpe på no svar eller tilbakemelding. skulle helst hatt mobilen så fort så mulig hehe p910 frister egentlig mer å mer men blir den ikke litt stor ? eller s700 er også stor, men ikke fullt så stor Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du setter pris på bra skjerm og kamera, burde du velge S700i. Jeg er ivertfall 100% fornøyd med min S700i Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 men er det noe du er misfornøyd med ? syntes du den blir litt stor ? hvordan er software? hørt telefonen er treig? En jeg kjenner har p910, og han sa det ble fort irriterende og måtte bruke den pennen for hver lille ting du måtte gjøre på telefonen Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du må ikke det. Det er et rullehjul på sida som du kan bruke til de fleste ting + at den har jo taster.... Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ah daså. det som bekymrer meg mest, er egentlig størrelsen. og om noe skulle skje med skjermen, koster jo det sinnsykt mye for en såpass stor touchscreen! nei vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal gjøre jeg får håpe det kommer mer tilbakemeldinger innen ett par dager Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 men er det noe du er misfornøyd med ? syntes du den blir litt stor ? hvordan er software? hørt telefonen er treig? Eneste negative synes jeg er at man ikke kan se på film over hele skjermen og at den ikke støtter Memory Stick Duo Pro. Størrelsen synes jeg er helt grei, kunne gjerne vært større Jeg synes den ikke er treig. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 En jeg kjenner har P910i, og han sa det ble fort irriterende og måtte bruke den pennen for hver lille ting du måtte gjøre på telefonen Har ikke P910i, men jeg har P900, og det med pennen er bare en tilvendingssak. I starten syntes jeg at det gikk veldig tresg, men nå skriver jeg meldinger minst like fort som met taster, og kan bruke den MYE fortere enn med en med taster. Men om du er avhengi av en telefon som er litt lettere å bruke i blinde (gjøre to ting på en gang) er kanskje S700i litt bedere egnet til det. Men kort sagt trenger du en datamaskin velger du P910i, trenger du en mobiltelefon + et digitalkamera velger du S700i Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Tror nok jeg går for s700i tror den har de funksjonene jeg er ute etter Hvis jeg blir misfornøyd selger jeg den bare. Tjener uansett på den siden jeg får den for innkjøpspris :!: får man brukt mp3 filer som ringetoner og meldingstoner? er 128 AAAALTFOOR lite eller er det sånn at det går greit? takker for mange nyttige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Neida, 128KBps bitrate blir bra lyd på telefonen... Men uansett hadde jeg vært deg ville kjøpt P910, da denne har Symbian.. EDIT: får man brukt mp3 filer som ringetoner og meldingstoner? er 128 AAAALTFOOR lite eller er det sånn at det går greit? Kanskje jeg missforstod. Mener du 128MB på minnekortet, eller mener du 128KBps i bitrate på lydfilen? EDIT2: Uansett så er nok 128MB litt i minste laget. 256MB eller 512MB passer bedre hvis du skal bruke den som mp3 spiller. Endret 6. januar 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) får man brukt mp3 filer som ringetoner og meldingstoner? Man kan bare bruke MP3 som ringetone, ikke som meldingstone Endret 6. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 mente minne, jeg som er så dum å glemmer å fullføre setninger *dragon* : syntes du 128 er alfor lite minne ? skal ikke bruke mobilen som mp3spiller, har en fra før av men hvor mye plass tar ett bilde ca ? på topp kvalitet. har jo også seff lyst på p910, men blir litt dyrere den da Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 det spørs hva du skal med mobilene og mb'en??!! hvis du er en buisness man som ikke bryr deg om vekt eller størrelse, og har mer bruk for word o.s.v og ikke bryr deg om kvaliteten på kameraen så burde du velge p910i... men hvis du hvilk gå med stil og bedre kamera kvalitet så er s700 den rette for deg,men det er du som bestemmer om hvilken mobil du skal ha........ Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis du er redd for å ødelegge skjermen så er det noe som faktisk heter forsikring som dekker det. Kameraten min med en P800 fikk ødelagt skjermen. Forsikringa dekka det Det er vel mulig å se film over hele skjermen da Det er jo en symbian telefon, Da er nesten allt mulig Kan ihvertfall bruke smartmovie. Den har da film i fullskjermmodus. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 *dragon* : syntes du 128 er alfor lite minne ? skal ikke bruke mobilen som mp3spiller, har en fra før av men hvor mye plass tar ett bilde ca ? på topp kvalitet. De fleste kamerabildene tar ca 200-300 KB Jeg synes 128 MB holder i massevis! (Har ipod, så jeg bruker ikke MP3 spilleren) I telefonen er det 32 MB minne, i pakken følger det med et 32 MB minnekort og hivs du kjøper et 128 MB minnekort har du da tilsammen 192 MB minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå