Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også bassist. Spiller Eb tuba, og bass gitar. Har en fernandez bass. Har også kjøpt en 4/4 kontrabass, fikk den på fredag men den var selvfølgelig ødelagt, halsen var knekket av hele kroppen, det var et veldig deprimerendes syn, sender den i retur i morgen kan ikke vente med å begynne å spille på den :)

Lenke til kommentar
Velkommen til forumet! Blåsebass er stilig.

Tusen takk!Ja det er ganske stilig hvis det blir brukt riktig, har hatt noen sånne prosjekter i bandet der jeg bruker blåsebass,

Det feteste eksempelet jeg har hørt på blåsebass er uten tvil Youngblood Brass Band....Han som spilte susafon der tidligere var bare helt sinnsyk !! Sikkert noen som så de på Roskilde i.....hmmm...tror det var 2002. Vi fikk de til Larvik når de var på europaturne, så sett de en del ganger. Beste plata er "Center : Level : Roar"...og godlåta er "Brooklyn". Sjekk det ut, dere vil bli imponert, garantert !

Lenke til kommentar
Warwick er jo ikke akkurat kjent for å være slurvete med bassene de lager. Så hva mener du med upresis?

Jeg føler selv at bassene deres er på en måte slappe, og ikke helt solide å spille på... Litt vanskelig å forklare, men dette er da min mening..Men for all del, warvick har jo en veldig original og funky lyd:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...