hakongram Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Beklager, men dere tar helt feil. Er du mann, stiller du opp med en slik uten blygsel, og gir beng i hva andre mener: http://www.activemusician.com/store/produc...?sku=DR.14-6123 Å helvete ! fy faen for en bass !!! hahaha Lenke til kommentar
Aslebrathen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er også bassist. Spiller Eb tuba, og bass gitar. Har en fernandez bass. Har også kjøpt en 4/4 kontrabass, fikk den på fredag men den var selvfølgelig ødelagt, halsen var knekket av hele kroppen, det var et veldig deprimerendes syn, sender den i retur i morgen kan ikke vente med å begynne å spille på den Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Velkommen til forumet! Blåsebass er stilig. Lenke til kommentar
Aslebrathen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Velkommen til forumet! Blåsebass er stilig. Tusen takk!Ja det er ganske stilig hvis det blir brukt riktig, har hatt noen sånne prosjekter i bandet der jeg bruker blåsebass, Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er du mann har du en kuk på bassen din. Er du mann har du kuken mellom beina. Er forøvrig ikke særlig imponert av Warwick. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det mulig Hver sin smak såklart. Warwick er jo et ganske spesielt merke. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Velkommen til forumet! Blåsebass er stilig. Tusen takk!Ja det er ganske stilig hvis det blir brukt riktig, har hatt noen sånne prosjekter i bandet der jeg bruker blåsebass, Det feteste eksempelet jeg har hørt på blåsebass er uten tvil Youngblood Brass Band....Han som spilte susafon der tidligere var bare helt sinnsyk !! Sikkert noen som så de på Roskilde i.....hmmm...tror det var 2002. Vi fikk de til Larvik når de var på europaturne, så sett de en del ganger. Beste plata er "Center : Level : Roar"...og godlåta er "Brooklyn". Sjekk det ut, dere vil bli imponert, garantert ! Lenke til kommentar
Aslebrathen Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Warvick låter veldig bra. Men den er på en måte upresis, og kroppen er så spesiell (i hvertfall etter det jeg er vant til.). Men alikevel skikkelig stilige og originale basser, men forøvrig mener jeg at du kan få like gode til meget mindre pris av fender Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Lyden er det ikke noe negativt å si på, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan er en "Warvick", eller kanskje heller Warwick- bass "på en måte upresis"? Jeg har ikke noen Warwick- bass, men de jeg har spilt på, har da en byggekvalitet og stabilitet som kan måle seg med det meste, og vel så det? Materialvalget er det da heller ikke noe å si på? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Warwick er jo ikke akkurat kjent for å være slurvete med bassene de lager. Så hva mener du med upresis? Lenke til kommentar
Aslebrathen Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Warwick er jo ikke akkurat kjent for å være slurvete med bassene de lager. Så hva mener du med upresis? Jeg føler selv at bassene deres er på en måte slappe, og ikke helt solide å spille på... Litt vanskelig å forklare, men dette er da min mening..Men for all del, warvick har jo en veldig original og funky lyd:D Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis det står "Warvick" på bassen, kan det jo tenkes at byggekvaliteten kan være så som så, ja.. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Heheheh... Så en en røten versjon av en P-bass på ebay her om dagen, den så hjemmelaga ut. På headstocken stod det "Warwick - Made in USA". I følge tittelen på auksjonen skulle det vistnok være en Buzzard, men leste du infoen så stod alle detaljene til en Vampyre SN Endret 27. oktober 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har noen av dere en sånn pedal/box til bass? Kunne godt ha visst hvordan det virker og ikke minst om det er nyttig. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Bruker aldri noe annet enn litt kompressor i ny og ne, og det er mest fordi det er lettere å spille hvis man er sliten etter å ha spilt i noen timer. Synes bass låter best uten effekter. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Spørs nå hva du spiller. Jævli gøy å sitte og leke seg med noen harrye, billige pedaler Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Skal ha meg en Tech21 Sansamp Bass Driver DI, litt mer punch og brøl =D Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Spørs nå hva du spiller. Jævli gøy å sitte og leke seg med noen harrye, billige pedaler Pod X3 er like moro til bass som gitar. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Eksakt. Har en gammel Zoom multieffekt-pedal til gitar. Kan sitte i flere timer og holde på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå