Pigeon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva er snakeoil???? Har aldri hørt om det Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ehehehheh, it can heal anything. ANYTHING! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Snakeoil: http://www.youtube.com/watch?v=5gWvBXS2t4A Vidundermedisin som hjelper mot alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 http://www.kulturo.no/nyheter/musikk/toppl...bassister/55897 Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Myung på lista var ikke et dårlig valg av Kulturo. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva gjør Myung der? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Mæ.. Bæ.. Endret 15. september 2008 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva i all verden gjør Jaco på 9. og Roger Waters på 2.? Han er en virkelig dyktig musiker, men så steike til bassist er han vel ikke. Og dette var vel en slags ranking av bassister? (Nei jeg har ikke lest hele greia.) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er den listen en liste over bassister som kulturo.no mener fortjener litt oppmerksomhet. Tror aldri listene de lager (gitarister, bassister, vokalister osv) er ment som en liste over de beste, men heller de som har gjort mye her i verden og fortjener oppmerksomhet. Jsco er kanskje verdens beste bassist, men hans måte å bruke bassen på har kanskje ført til at Kulturo.no mener det finnes bassister som fortjener en bedre plass enn han. Selv om det er veldig spesielt og utrolig krevende så betyr det ikke at det er det folk vil høre ... Det var mange navn jeg var glad for å se på den listen der, rekkefølgen kan derimot diskuteres. Stort Myung fan btw! =) Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Myung is the Bass-Boss. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Opp-ned så... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Yes, men over til noe mer. Trenger ny amp. En med litt muligheter for lyd, samt litt trøkk (nok til øving og små-gigger) Helst ikke mer en 5-6-7 tusen. Noen tips? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Myung is the Bass-Boss. Second that! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Marcus Miller er ikke så dum han heller! Og jeg bør vel ikke si dette i bass-tråden, men fortjener ikke SRV plass på gitarist-listen? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Yes, men over til noe mer. Trenger ny amp. En med litt muligheter for lyd, samt litt trøkk (nok til øving og små-gigger) Helst ikke mer en 5-6-7 tusen. Noen tips? Prøvde en liten Markbass kombo til 11.000kr i dag. Jævla liten, men fy dæven til kraft! Jeg ble helt satt ut. Og lyden var selvfølgelig helt utrolig. Så hvis du har råda til å opp til 11k så anbefaler jeg virkelig den. Jeg tror det var den her. Endret 16. september 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Markbass er rått! Tror de har noe som er litt billigere også.. Ashdown er verdt å prøve ut hvis du ikke vil betale mer enn 7000 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Får vel legge opp litt bilder av siste skudd på stammen; en Cort A6: Har lenge ønsket en seks-strenger og Myhrbråten i Oslo kom med et godt tilbud på denne (6.000). Ikke mer enn at det er verdt for å få prøvet ut om det er like gøy som det ser ut. Finishen er veldig bra. Neck-through design, Bartolini pick-ups, Hipshot bridge og tunere, 34" skala. Låter helt knall og virker som et kupp til den prisen. Nå er det bare å kvitte seg med et par andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå