Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er den listen en liste over bassister som kulturo.no mener fortjener litt oppmerksomhet. Tror aldri listene de lager (gitarister, bassister, vokalister osv) er ment som en liste over de beste, men heller de som har gjort mye her i verden og fortjener oppmerksomhet. Jsco er kanskje verdens beste bassist, men hans måte å bruke bassen på har kanskje ført til at Kulturo.no mener det finnes bassister som fortjener en bedre plass enn han. Selv om det er veldig spesielt og utrolig krevende så betyr det ikke at det er det folk vil høre ...

Det var mange navn jeg var glad for å se på den listen der, rekkefølgen kan derimot diskuteres. Stort Myung fan btw! =)

Lenke til kommentar
Yes, men over til noe mer. Trenger ny amp. En med litt muligheter for lyd, samt litt trøkk (nok til øving og små-gigger) Helst ikke mer en 5-6-7 tusen.

Noen tips?

Prøvde en liten Markbass kombo til 11.000kr i dag. Jævla liten, men fy dæven til kraft! Jeg ble helt satt ut. Og lyden var selvfølgelig helt utrolig.

Så hvis du har råda til å opp til 11k så anbefaler jeg virkelig den. Jeg tror det var den her.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får vel legge opp litt bilder av siste skudd på stammen; en Cort A6:

post-54182-1222876640_thumb.jpg

post-54182-1222876625_thumb.jpg

Har lenge ønsket en seks-strenger og Myhrbråten i Oslo kom med et godt tilbud på denne (6.000). Ikke mer enn at det er verdt for å få prøvet ut om det er like gøy som det ser ut.

Finishen er veldig bra. Neck-through design, Bartolini pick-ups, Hipshot bridge og tunere, 34" skala. Låter helt knall og virker som et kupp til den prisen.

Nå er det bare å kvitte seg med et par andre...

post-54182-1222876616_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...