SGE7000 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Villt ikke vilt - unødvendig så en med omtrent dobbelt så mange strenger her om dagen Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Villt ikke vilt - unødvendig så en med omtrent dobbelt så mange strenger her om dagen 24? Send bilde Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Blod på gitar er tøft! That's rock and roll! Forresten noen som spiller kontrabass her? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Forresten noen som spiller kontrabass her? Av og til i søvne. That's it... =/ Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 [Forresten noen som spiller kontrabass her? Gjorde det når eg hadde tilgang på det... Jævli fett, må få kjøpt mæ en snart Lenke til kommentar
arianar Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vurderer å kjøpe en kontrabass selv. Tror det var en Morgan Kontrabass jeg så her i Oslo for en liten stund siden til rundt 10 000. Lurer på om den er noe. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 http://www.ultimate-guitar.com/lessons/bas...ass_guitar.html Et lite kurs for harmonisk stemming av din kjæreste eiendel. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det brygger senestrekk i fingra mine nå. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det brygger senestrekk i fingra mine nå. ta det med ro Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det brygger senestrekk i fingra mine nå. ta det med ro EDIT: Betennelse! Kan ikke ta det med ro.. Skal spille med bandet imorra. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Betennelse er ILLE! Jeg sliter med det samme i armene, og blir ufør når det blusser opp på ordentlig. Vær forsiktig så du ikke må legge spillinga på hylla for godt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Betennelse er ILLE! Jeg sliter med det samme i armene, og blir ufør når det blusser opp på ordentlig. Vær forsiktig så du ikke må legge spillinga på hylla for godt! Eller. Det var over idag - var støl i en muskel tror jeg. Har spilt bass i en time nå. Ikke tegn til vondt. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har fått fingrene i en bassgitar nå Er det noen som har noen tips til hva jeg kan prøve meg på? Den første halvtimen gikk med på å få inn "calm like a bomb introen" (ja jeg vet jeg må krype før jeg begynner å løpe, men pokker heller, den er så stilig) Hilsen en bassfrelst padde Lenke til kommentar
arianar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Another One Bites the Dust og Rapper's Delight var noen av de første jeg lærte. Seven Nation Army er jo også grei. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Waah! Sliten i fingerne! Prøver å lære meg Jaco Pastorius - Kuru Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Noen her som kan Come Together med Marcus Miller helt perfekt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Waah! Sliten i fingerne! Prøver å lære meg Jaco Pastorius - Kuru Han var ikke lang, så du kan trøste deg med det. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Waah! Sliten i fingerne! Prøver å lære meg Jaco Pastorius - Kuru Han var ikke lang, så du kan trøste deg med det. Gjett om jeg gjør Riktignok er dette bare et lite utdrag. Endret 20. april 2005 av arianar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå