fbassbassbass Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kameraet mitt har desverre streiket, og nå er jeg egentlig ganske langt ute i prosessen. Laster opp før/etter-bilder når den er ferdig hvis jeg får tak i et kamera Jeg fulgte denna guiden her: talkbass.com En utrolig bra guide faktisk. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvilken modell har du brukt? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 En røten AriaProII P/J-modell. Har faktisk tuklet med den før, men da gikk det på finish/looks. Du kan se bilder her Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg husker det prosjektet. Gleder meg til å se bilder fra dens nåværende tilstand. Så du begynte med en Aria du ja? Gode tider kan jeg tro. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 SKal begynne med bass Tips til Gitar os.v, helst ha nybgeynner kit. Har spåillt Bass før, hadde visst natur talent mente læreren Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 SKal begynne med bass Tips til Gitar os.v, helst ha nybgeynner kit. Har spåillt Bass før, hadde visst natur talent mente læreren Se på begynnerpakker på Musikkbörsen eller andre musikkforretninger. Louder pleier å ha noen ganske greie startpakker, men en Fender Squier-pakke er heller ikke så ille som første bass. Om du bor nærme eller i en stor by kan du også bare gå innom musikkbutikkene og spørre, om ikke kan du besøke f.eks www.riff.no, www.musikkborsen.no, www.imerslund.musikk.no og se litt der. Det er en stor og fin verden du beveger deg uti nå. Velkommen! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Gå enten for en nybegynner-pakke eller kjøp noe brukt og billig. Da skulle det ikke være noe problem hvis du finner ut at "dette var visst ikke noe for meg" . Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvilken bass dette er? http://www.youtube.com/watch?v=_TDcQdgGi5U...feature=related du ser den tydelig på 1:10 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det kan vel ikke være noe annet enn en Warwick? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det samme tenker jeg. Kan eventuelt være en spesialbygd bass som har stjelt hodeformen til Warwick. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fikk øvningsbassen til bassisten i Communic for 500 kr, slår til med den En kammerat av meg kjenner han Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bassen i videoen er en Warwick Streamer. Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Bassen i videoen er en Warwick Streamer. Takker for alle svar Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Sitter og sikler på en 08' Fender American Standard Jazz Bass jeg Jeg tenker på å bestille en i slutten av ferien. Har prøvd den i 5-str versjon og jeg har også prøvd årets standard P-bass. De var i hvert fall fryktelig gode, så da regner jeg med at 4-str Jazz'en også holder standaren. Jeg har i hvert fall hørt ekstremt mye skryt om den. Nå gjenstår det bare å prøvespille den og se om den holder mål før jeg evt bestiller den. Fy søren hvor mye man sparer på å importere musikkinstrumenter fra USA nå Endret 21. juli 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) '08 Fendere skal vistnok være temmelig heftige greier. Endret 21. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Min neste blir enten en Rickenbacker, Fender Jazz eller Warwick Corvette Fretless. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg er sånn i tvil om hvilket fingerboard jeg skal gå for på jazz'en. Selv synes jeg rosewood ser best ut, men er det virkelig så stor forskjell mellom rosewood og lønn? Da jeg prøvde litt i dag syntes jeg at det ble bedre lyd fra lønn, men det kan vell egentlig også ha hatt med strengene og justeringen i halsen å gjøre. Driver forresten og lærer meg YYZ nå utfordrene, men begynner å få til en del nå. Endret 21. juli 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hm, mange som sitter på godsaker her. Selv spiller jeg på denne rakkeren: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kan ikke være serlig digg å sitte på? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei den som setter seg på en sånn en vil ikke akkurat få en digg framtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå