Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Hallo, jeg har spillt bass i ca. 1,5 år og det er på tide med en ny bass :p Spillet my spiller for det meste metal og har tenkt å kjøpe en ESP LTD F-405, den er rååå og har hørt at den gir veldig bra lyd til metal.

Noen forslag til hvor jeg burde bestille den for å få den så billig som mulig?? Burde jeg kjøpe den i det hele tatt?? Noen som har prøvd en???

Hei hei. Vil anbefale deg å se etter en allsidig bass, og ikke bare en "metall-bass".

Musikksmak og/eller hvilken musikksjanger du vil spille kan forandre seg.

Vil også anbefale deg å prøve ut forskjellige basser du kjøpe, slik du selv kan vurdere hvilken du syntes er best for deg. Ta deg en tur til en musikksjappe og spørr :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah, da har jeg faktisk de-fretta og fyllt opp hul-rommene til fret'ene på den gamleste dritbassen. Nå gjenstår det å smøre inn hele gripebrettet med epoxy, og det skal legges minst tre lag, altså ca 15 dager med venting før brukbar til å spilles med :wee:

Det har gått utrolig bra sålangt. Flere som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Hah, da har jeg faktisk de-fretta og fyllt opp hul-rommene til fret'ene på den gamleste dritbassen. Nå gjenstår det å smøre inn hele gripebrettet med epoxy, og det skal legges minst tre lag, altså ca 15 dager med venting før brukbar til å spilles med :wee:

Det har gått utrolig bra sålangt. Flere som har prøvd dette?

Spennende prosjekt. Kunne godt tenkt meg å gjort det samme en gang.

Du har ikke tenkt på å legge ut litt bilder av prosessen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...