Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hallo, jeg har spillt bass i ca. 1,5 år og det er på tide med en ny bass Spillet my spiller for det meste metal og har tenkt å kjøpe en ESP LTD F-405, den er rååå og har hørt at den gir veldig bra lyd til metal.Noen forslag til hvor jeg burde bestille den for å få den så billig som mulig?? Burde jeg kjøpe den i det hele tatt?? Noen som har prøvd en??? Hei hei. Vil anbefale deg å se etter en allsidig bass, og ikke bare en "metall-bass". Musikksmak og/eller hvilken musikksjanger du vil spille kan forandre seg. Vil også anbefale deg å prøve ut forskjellige basser du kjøpe, slik du selv kan vurdere hvilken du syntes er best for deg. Ta deg en tur til en musikksjappe og spørr Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Testa en Warwick Corvette Standard Fretless i sta, nam! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Corvette'n min Tror jeg er blitt avhengig av halsen til Warwick'er. Var og prøvde mange forskjellige merker på den lokale muskkforetninga i dag, og hver jævla hals var liksom..... feil Har ikke prøvd fretless Corvette enda, men steike jeg har lyst. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Warwickene er digge, men stygge. Nesten alle synes Warwicker er toppen, men for å være helt ærlig synes jeg de henger midt på treet. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) De er jo perfekte Menmen, hver sin smak såklart Endret 3. juli 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hver sin smak, det er det viktigste spør du meg! For å spørre om noe helt annet. Hvor mye vil en Tobias Signature Bass koste? En med seks strenger vel å merke. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 En Tobias Basic 6 koster ca 33000, så du må nok plusse på enda litt til vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fant en femstrenger til $4949,99 på nettet, som hadde blitt 31000 uten frakt, men med moms og en dollarkurs på fem kroner. I norge må du nok fort ut med minst 40000 tipper jeg. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha, du fikk jo den jævli billig, gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er jo strengt tatt en Toby da... De er billigere enn Tobiasene. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om en side hvor jeg kan bestille en billig fretless P-basshals? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om en side hvor jeg kan bestille en billig fretless P-basshals? www.warmoth.com Billig og billig, kvaliteten er suveren! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er jo strengt tatt en Toby da... De er billigere enn Tobiasene. Er da fortsatt en Tobias. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja det vil jeg ikke si noe imot. Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 6000 brukt, fra England, var et røverkjøp! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hah, da har jeg faktisk de-fretta og fyllt opp hul-rommene til fret'ene på den gamleste dritbassen. Nå gjenstår det å smøre inn hele gripebrettet med epoxy, og det skal legges minst tre lag, altså ca 15 dager med venting før brukbar til å spilles med Det har gått utrolig bra sålangt. Flere som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hah, da har jeg faktisk de-fretta og fyllt opp hul-rommene til fret'ene på den gamleste dritbassen. Nå gjenstår det å smøre inn hele gripebrettet med epoxy, og det skal legges minst tre lag, altså ca 15 dager med venting før brukbar til å spilles med Det har gått utrolig bra sålangt. Flere som har prøvd dette? Spennende prosjekt. Kunne godt tenkt meg å gjort det samme en gang. Du har ikke tenkt på å legge ut litt bilder av prosessen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå