Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, det der var faktisk ganske kult, hørtes nesten ut som en slag sitar. Ikke det at jeg er villig til å bruke penger på noe sånt :wee:

Ja det er fett, men enig med deg, altfor drøyt å bruke penger på. Fet basslinje på den nye Constupro sangen din!

Lenke til kommentar

Ja jeg kan ikke si at budsjettet mitt er så veldig svært akkurat :wee: Tror det blir enten den eller Boss ME-50B.

Har forresten startet på et forsøk med å slutte fullstendig med plekterbruk. Det er så mye mer utfordende å spille med fingrene, og tross alt så er det jo bass jeg spiller :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Er vel så "heldig" at jeg ikke liker å spille med plekter jeg da:)

Liker mye feelingen og lyden mye bedre me fingrene.

Lenke til kommentar
Er vel så "heldig" at jeg ikke liker å spille med plekter jeg da:)

Liker mye feelingen og lyden mye bedre me fingrene.

selv om jeg ogsaa er gitarist, saa har jeg aldri likt aa spille med plekter paa bass. Det er rett og slett feil :p

Ang. tommelplekter, saa trenger man jo ikke plekter for aa spille med tommelen da ...

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt bass i 4-5 år, men etter 3 år på musikklinje ble jeg litt lei + at bandet flyttet til hver sin kant.

Dette har ført til at det har blitt mindre spilling på meg i det siste, men vurderer å kjøpe meg et Yamaha keyboard (med veide tangenter seff) og starte opp et lite mini prosjekt for meg selv.

Her er mine "kjære"

post-160683-1210774425_thumb.jpg

+En Fender Precision.

Hva syns folk om Ampeg her da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...