fbassbassbass Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hah, det der var faktisk ganske kult, hørtes nesten ut som en slag sitar. Ikke det at jeg er villig til å bruke penger på noe sånt Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hah, det der var faktisk ganske kult, hørtes nesten ut som en slag sitar. Ikke det at jeg er villig til å bruke penger på noe sånt Ja det er fett, men enig med deg, altfor drøyt å bruke penger på. Fet basslinje på den nye Constupro sangen din! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hehe, takker Prøvde å gjøre litt mer ut av bassen det på den sangen. Endret 6. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen her som vil anbefale Line 6 Bass Pod XT? Pluss og minuser ved den? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen her som vil anbefale Line 6 Bass Pod XT? Pluss og minuser ved den? Kun prøvd'n en gang og ikke så veldig lenge, men den er vel helt ok den. Ikke så bra som individuelle pedaler dog, men et bra alternativ til et stramme budsjett. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja jeg kan ikke si at budsjettet mitt er så veldig svært akkurat Tror det blir enten den eller Boss ME-50B. Har forresten startet på et forsøk med å slutte fullstendig med plekterbruk. Det er så mye mer utfordende å spille med fingrene, og tross alt så er det jo bass jeg spiller Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Plekter er juks. Men bassisten i Dicky Betts & The Great Southern brukte et tommelplekter, og da får man jo både spilt "vanlig", men er det noen partier man trenger plekter, så kan man bruke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er vel så "heldig" at jeg ikke liker å spille med plekter jeg da:) Liker mye feelingen og lyden mye bedre me fingrene. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nettopp det liker jeg og i grunn, så forrige uke sa jeg stopp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Håper jeg lærer å spille med fingrene når jeg begynner på basskole til høsten. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Start nå. Kommer etter litt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har ikke en bass å starte på nå. Har sett meg opp på å leie av kulturskolen. Tenkte jeg skulle prøve et semester før jeg kjøpte min egen, for å finne ut om jeg liker det. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er vel så "heldig" at jeg ikke liker å spille med plekter jeg da:)Liker mye feelingen og lyden mye bedre me fingrene. selv om jeg ogsaa er gitarist, saa har jeg aldri likt aa spille med plekter paa bass. Det er rett og slett feil Ang. tommelplekter, saa trenger man jo ikke plekter for aa spille med tommelen da ... Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nettopp det liker jeg og i grunn, så forrige uke sa jeg stopp Med mindre du har behov for amp emulering så hadde jeg ikke kjøpt en sånn multipedal. Heller kjøpt en multieffektpedal uten amp emu. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hmm... Godt poeng, men er egentlig ikke helt sikker. Hadde vært jævli deilig og hatt amp emulering for innspilling, noe jeg egentlig trenger. Å spille inn bass er ikke bare bare Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Emulering, er det en slags kabel som former lyden til ønsket lydformat? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, den har faktisk en switch som du kan velge om du skal spille uten/med lyd. Fantastisk kabel det der gitt. Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har nå spilt bass i 4-5 år, men etter 3 år på musikklinje ble jeg litt lei + at bandet flyttet til hver sin kant. Dette har ført til at det har blitt mindre spilling på meg i det siste, men vurderer å kjøpe meg et Yamaha keyboard (med veide tangenter seff) og starte opp et lite mini prosjekt for meg selv. Her er mine "kjære" +En Fender Precision. Hva syns folk om Ampeg her da? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg personlig digger Ampeg, åssen topp er det? SVT? Lenke til kommentar
Agentlegiantwithafreehand Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er en SVT-3PRO. God topp, men klarer ikke å dra alt det gode ut av det kabinette der;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå