hylo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Stock pickups kan også være knakende gode! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Står på side 1, da.. Men det er en Epiphone Goth Thunderbird Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Står på side 1, da.. Men det er en Epiphone Goth Thunderbird Orker ikke gå tilbake. Tunderbird har feit, god lyd! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 puh, spilte nettop på ukm. kom ikke videre, dessverre, denn ene sangen hadde vi bare sspilt gjennom 2 ganger før Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 hvem er den beste basisten i verden da? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hvem er den beste basisten i verden da? vanskelig å dømme, men det finnes noen som er i toppsjiktet da Steve DiGiorgio, John Myung, Victor Wooten, Billy Sheehan, Geddy Lee, Jeff Berlin, Gary Willis, Jaco Pastorius. Finnes fler som jeg ikke har hørt på da... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 mens jeg er her, så kan jeg slenge opp et bilde av riggen min Bass : Warmoth Custom P-Bass Mahogni kropp med dyp rød transparent lakk, goncalo alves hals, linja fretless ibenholt, Bartolini 8S pickup, Schaller hardware, Ernie Ball flatwounds. Rig : Gallien & Krueger RCB200 100w combo med EV 15" element og 2x10" elementer Effekter : kommer snart, blir antagelig en Morley Wah og Digitech distortion pedal Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvem er den beste basisten i verden da? vanskelig å dømme, men det finnes noen som er i toppsjiktet da Steve DiGiorgio Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvem er den beste basisten i verden da? John Paul Jones Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 skrivefeil i tittelen og greier jaja, er jo bassister, hva kan man forvente neeida, greit med en tråd for bassister også, men tenker jeg holder meg til gitar-tråden Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 skrivefeil i tittelen og greier jaja, er jo bassister, hva kan man forvente neeida, greit med en tråd for bassister også, men tenker jeg holder meg til gitar-tråden Hold deg til gitaren og gidd diss bassister bare fordi de er mye kulere enn gitarister Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hold deg til gitaren og gidd diss bassister bare fordi de er mye kulere enn gitarister Håh, drøm Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 når man stemmer en bass med tuner. hvor mange Hz skal den stå på da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 takk,, greide å fukke den til:P hva er det man gjør om med den? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 når man stemmer en bass med tuner. hvor mange Hz skal den stå på da? 440 eller 442, etter som hvordan du vil ha det( i samspill) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) slettet. Endret 8. april 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Helvete heller. Bass ampen min tok kvelden sist øving. Jeg tror alle kretsene i den er ødelagt. Jaja. Den skal brennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå