Tobo-Potato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du kan jo kjøpe deg en Ashbory? Jeg har en, veldig morsom, og låter helt kontrabass, den. Den tar noe mindre plass. Tror han Arnold har en fra før av, snakker alltid om den... Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Åssen bass har du? Jeg har en ESP LTD B-405. Fungerer helt strøkent, men føler at jeg kunne utnyttet en ordentlig fire-strenger bedre. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Du kan jo kjøpe deg en Ashbory? Jeg har en, veldig morsom, og låter helt kontrabass, den. Den tar noe mindre plass. Tror han Arnold har en fra før av, snakker alltid om den... Ikke verst. Da er han en av ganske få Asbory- eiere i Norge. Min er blå. Endret 7. januar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bruker vel stort sett fingre, men du får en egen lyd med plekter som kan være ganske stilig i noen sammenhenger. Har selv kun spilt med plekter en gang. Men hva slags musikk spiller du Decepe? Jeg blir grønn (eller blå) av misunnelse hver gang du snaker om Ricken din, lurer på om jeg skal kjøpe et Ampeg kabinet til Ashdownen min I det siste har det vært litt mer rocka enn jeg vil spille. Skal i studio snart, så da er det mulig det havner en mp3 på nett ^^ egenprodusert låt. Av coverlåter går det i SD, DMB, Strokes osv. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Tror det blir en kontrabass på meg, ... Plassen er det værre med. Er ikke uten grunn at kontrabass går under navnet 'dog house' fordelen er jo at når du reiser med den kan du bare pakke stort sett alt annet du trenger under strengene.... (Har en slektning som er prof (hovedsakelig klassisk) kontrabassist som gjør det...) Edit: Grønn av misunnelse.... M. Endret 8. januar 2008 av mysjkin Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ashbory? Nei, jeg har en forsterker som heter Ashdown og jeg kan godt knipe igjen om den hvis du ønsker Tobo Potato Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gleder meg som en unge til jeg får bassen i hus nå! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ashbory? Nei, jeg har en forsterker som heter Ashdown og jeg kan godt knipe igjen om den hvis du ønsker Tobo Potato Ikke noe problem! Bare fortsett hvis du føler for det, det plager ikke meg. Bra forsterker eller? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gleder meg som en unge til jeg får bassen i hus nå! Jeg venter spent på bilder Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For den som vil spille kontrabass, men som ikke har plass til en, kan jo denne "kontrabassen" være et alternativ. Meget innholdsrik side, med blant annet lydfiler. Har handlet der, totalt problemfritt. http://www.largesound.com/ashborytour/ Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmmm, den så jo ikke ut, men sikkert praktisk. Får ta den med i vurderingen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den suns jeg var interessant! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 For den som vil spille kontrabass, men som ikke har plass til en, kan jo denne "kontrabassen" være et alternativ. Meget innholdsrik side, med blant annet lydfiler. Har handlet der, totalt problemfritt. http://www.largesound.com/ashborytour/ Steinbergerbassen har endelig blitt slått. Gud så stygg den var. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jepp, pen er den kanskje ikke, men du verden så mandig man føler seg når man spiller på den der. Nevnte jeg at det er viktig å ha talkum på fingrene, fordi strengene er av silikon, og derfor seige? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da var bassen i hus! *tafse* Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Welcome to my world! (mobilkamera, kommer bedre en annen gang ) Tobias Toby Pro 5 Aktive Bartolini pickups. Asymmetrical og gjennomgående hals. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se jævlig digg den så ut! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lekker! Hvor mye måtte du gi for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå