Underpants Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som kan si meg noen sanger der man lærer å slappe bra. Kan litt av Higher Ground av Red Hot Chillipeppers, men leter etter noe som er litt mer "drivende" og tøffere. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Level 42? Stort sett alt. Fantastisk bassist. All ære til den som vet hvem mannen som snakker først er. Det er nesten som om jeg får lyst til å dele ut en sjokolade i premie. Skitt au, første PM med riktig navn og adresse til mottager får en helnøtt i posten. Bortsett fra det, er videoen et godt bevis på hvorfor man aldri skal ha på seg dressjakke og slips når man spiller bass. Og den gir meg saftig lyst til å gi opp, dele opp alle mine instrumenter med en stor sag, hive de på peisen og tenne på. Og vet jeg har fått være med- sammen med mange mye flinkere musikere enn meg, å spille "drømmesangene", men dette er faktisk ikke mulig å kopiere. Post gjerne tips om folk som covrer Level 42. Og- ja, bassisten skal synge. Endret 7. januar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tja, han er helt sikkert flink og alt det der, men det gir meg ikke noe å høre det. Rett og slett kjedelig. Nåvel. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nei, så trist for deg. Dette gir meg faktisk en ganske saftig opplevelse, som bassist gjennom 25 år. Så fint at du har kommet lenger enn meg. http://www.status-graphite.com/status/cart...ames/frame4.htm Velg sangen "A Waltz for Dawn" Jeg ser fram til at du poster dine prestasjoner, som jeg antar er på et høyere nivå, siden det forrige klippet ikke ga deg noe som helst. Jeg gleder meg veldig! Endret 7. januar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Level 42? Stort sett alt.Fantastisk bassist. All ære til den som vet hvem mannen som snakker først er. Det er nesten som om jeg får lyst til å dele ut en sjokolade i premie. Skitt au, første PM med riktig navn og adresse til mottager får en helnøtt i posten. Bortsett fra det, er videoen et godt bevis på hvorfor man aldri skal ha på seg dressjakke og slips når man spiller bass. Og den gir meg saftig lyst til å gi opp, dele opp alle mine instrumenter med en stor sag, hive de på peisen og tenne på. Og vet jeg har fått være med- sammen med mange mye flinkere musikere enn meg, å spille "drømmesangene", men dette er faktisk ikke mulig å kopiere. Post gjerne tips om folk som covrer Level 42. Og- ja, bassisten skal synge. Linken funker ikke Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Pussig. Virker helt fint når jeg tester den er nå. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg måtte legge til www bare Bra spilling og bra stemme der gitt! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Marcus Miller har mye fin slapping, prøv ham Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Og der kom svaret på den lille spontane konkurransen min. Kvakko er den heldige vinneren! En stk. sjokolade kommer i posten. Husk helnøtt er best når den har ligget i kjøleskapet, og den er skikkelig kald! Mannen var selvsagt George Martin, lydmannen/produsenten til The Beatles. Endret 7. januar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Woohoo! Takker så meget. Da er det bare å begynne å glede seg. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trodde nesten aldri jeg skulle si dette, men jeg tror nesten jeg må skaffe meg med en ordentlig 4-strenger. Jeg bruker rett og slett den femte strengen jeg har nå så lite Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trodde nesten aldri jeg skulle si dette, men jeg tror nesten jeg må skaffe meg med en ordentlig 4-strenger. Jeg bruker rett og slett den femte strengen jeg har nå så lite Åssen bass har du? Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen her som vill støtte et kjøp av en kontrabass? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ja! Men, det er ikke lett... har prøvd litt selv en gang (Det eneste jeg aldri vil kunne tilgi foreldrene mine, vi kunne fått en kontrabass en gang, men de sa nei fordi de mente vi ikke hadde plass...) Har du tid og råd og tilgang til en lærer er det jo bare verdens tøffeste instrument! M. Edit: En eller annen jeg så et sted som sa at å spille kontrabass er som SM: Utrolig vondt og utrolig deilig på en gang... tjaaaa... Endret 7. januar 2008 av mysjkin Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kontrabass er fett. Tror damene elska fingeregenskapene til Niels-Henning Ørsted Pedersen (NHOP) Endret 7. januar 2008 av tjalla Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, så trist for deg. Dette gir meg faktisk en ganske saftig opplevelse, som bassist gjennom 25 år. Så fint at du har kommet lenger enn meg. http://www.status-graphite.com/status/cart...ames/frame4.htm Velg sangen "A Waltz for Dawn" Jeg ser fram til at du poster dine prestasjoner, som jeg antar er på et høyere nivå, siden det forrige klippet ikke ga deg noe som helst. Jeg gleder meg veldig! Heh, ja gled deg. Du kan dø. Av latter. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Level 42 var fresche saker! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror det blir en kontrabass på meg, sinnsykt digg til jazz og egentlig mye annen musikk. Har spilt mye på naboen sin og en av Hagströms. Plassen er det værre med. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du kan jo kjøpe deg en Ashbory? Jeg har en, veldig morsom, og låter helt kontrabass, den. Den tar noe mindre plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå