Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Level 42? Stort sett alt.

Fantastisk bassist.

All ære til den som vet hvem mannen som snakker først er. Det er nesten som om jeg får lyst til å dele ut en sjokolade i premie. Skitt au, første PM med riktig navn og adresse til mottager får en helnøtt i posten.

Bortsett fra det, er videoen et godt bevis på hvorfor man aldri skal ha på seg dressjakke og slips når man spiller bass.

Og den gir meg saftig lyst til å gi opp, dele opp alle mine instrumenter med en stor sag, hive de på peisen og tenne på.

Og vet jeg har fått være med- sammen med mange mye flinkere musikere enn meg, å spille "drømmesangene", men dette er faktisk ikke mulig å kopiere. Post gjerne tips om folk som covrer Level 42. Og- ja, bassisten skal synge.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Nei, så trist for deg.

Dette gir meg faktisk en ganske saftig opplevelse, som bassist gjennom 25 år. Så fint at du har kommet lenger enn meg.

http://www.status-graphite.com/status/cart...ames/frame4.htm

Velg sangen "A Waltz for Dawn"

Jeg ser fram til at du poster dine prestasjoner, som jeg antar er på et høyere nivå, siden det forrige klippet ikke ga deg noe som helst.

Jeg gleder meg veldig!

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Level 42? Stort sett alt.

Fantastisk bassist.

All ære til den som vet hvem mannen som snakker først er. Det er nesten som om jeg får lyst til å dele ut en sjokolade i premie. Skitt au, første PM med riktig navn og adresse til mottager får en helnøtt i posten.

Bortsett fra det, er videoen et godt bevis på hvorfor man aldri skal ha på seg dressjakke og slips når man spiller bass.

Og den gir meg saftig lyst til å gi opp, dele opp alle mine instrumenter med en stor sag, hive de på peisen og tenne på.

Og vet jeg har fått være med- sammen med mange mye flinkere musikere enn meg, å spille "drømmesangene", men dette er faktisk ikke mulig å kopiere. Post gjerne tips om folk som covrer Level 42. Og- ja, bassisten skal synge.

Linken funker ikke :(

Lenke til kommentar

Og der kom svaret på den lille spontane konkurransen min. Kvakko er den heldige vinneren!

En stk. sjokolade kommer i posten. Husk helnøtt er best når den har ligget i kjøleskapet, og den er skikkelig kald!

Mannen var selvsagt George Martin, lydmannen/produsenten til The Beatles.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Ja!

Men, det er ikke lett... har prøvd litt selv en gang (Det eneste jeg aldri vil kunne tilgi foreldrene mine, vi kunne fått en kontrabass en gang, men de sa nei fordi de mente vi ikke hadde plass...)

Har du tid og råd og tilgang til en lærer er det jo bare verdens tøffeste instrument!

M.

Edit: En eller annen jeg så et sted som sa at å spille kontrabass er som SM: Utrolig vondt og utrolig deilig på en gang... tjaaaa...

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar
Nei, så trist for deg.

Dette gir meg faktisk en ganske saftig opplevelse, som bassist gjennom 25 år. Så fint at du har kommet lenger enn meg.

http://www.status-graphite.com/status/cart...ames/frame4.htm

Velg sangen "A Waltz for Dawn"

Jeg ser fram til at du poster dine prestasjoner, som jeg antar er på et høyere nivå, siden det forrige klippet ikke ga deg noe som helst.

Jeg gleder meg veldig!

Heh, ja gled deg. Du kan dø. Av latter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...