Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt en så god bass som det der da jeg begynte å spille, hadde jeg vært sjeleglad. Det du kan tenke på, er at det kan lønne seg å betale en sum til en gitarteknikker som setter den opp for deg. Erfaringsmessig er det en del å hente der. Den er nok ikke akkurat "finjustert" slik den er nå.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
var en kamerat av meg som flesket til med signaturbass til 14 lapper før han hadde prøvd engang :p

Haha, spiller han enda?

Uansett, jeg bruker ikke forsterker er bare rom i rom med TVrommet der onkelen min sitter i et lite lydissolert hus, men jeg får ordnet det ikveld da jeg får et rom jeg kan sitte på.

Lenke til kommentar
var en kamerat av meg som flesket til med signaturbass til 14 lapper før han hadde prøvd engang :p

Det var da et voldsomt tilfelle :p

Har et søskenbarn som kjøpte både en klassisk gitar, en el-gitar og et keyboard før han kunne å spille noen av instrumentene. Halvt år etterpå var alt solgt, men tviler han fikk tilbake det han hadde "tapt" da.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar

Når vi først er inne på effekter...noen som har noen anbefalinger til pedaler? Ikke sånne avanserte pedalbrett som Line6 og slikt, men enkle pedaler. Tenkte i første omgang på en distortion eller overdrive...for å få skikkelig møkkete tøff lyd, noe ala Lemmy.

Pantera

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på effekter...noen som har noen anbefalinger til pedaler? Ikke sånne avanserte pedalbrett som Line6 og slikt, men enkle pedaler. Tenkte i første omgang på en distortion eller overdrive...for å få skikkelig møkkete tøff lyd, noe ala Lemmy.

Pantera

Sansamp Bassdriver DI

Skal skaffe en selv snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...