Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd


Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg ikke trodde det var en Tobias er fordi de kun lister opp USA Tobiasene på hjemmesida, Det det er en Asiatisk Tobias Toby Pro 5 strenger :)

Jaja... Men du var ganske så sikker i din sak... Jeg så det på selve kroppen...

 

Joa, jeg sa da helt tydelig at jeg ikke TRODDE det var en Tobias :p

 

Og kroppen er ganske lik både Modulus og Dean :)

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke trodde det var en Tobias er fordi de kun lister opp USA Tobiasene på hjemmesida, Det det er en Asiatisk Tobias Toby Pro 5 strenger :)

Jaja... Men du var ganske så sikker i din sak... Jeg så det på selve kroppen...

 

Joa, jeg sa da helt tydelig at jeg ikke TRODDE det var en Tobias :p

 

Og kroppen er ganske lik både Modulus og Dean :)

Den er grei, du er delvis tilgitt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å kjøpe en ny fem strengers bass, men klarer ikke helt og bestemme meg for hvilke merker som er aktuelle. Spiller for øyeblikket på en Epiphone Embassy Standard IV, som ikke holder helt mål lenger, og jeg har lyst på en fem-strenger. Alt fra ca. 5000 til 10000 går greit. Merkene jeg hittil har sett på er Ibanez, BTB 555 for å være mer presis, Fender og Tobias.

 

Kom gjerne med gode forslag. Og hvis du vet om noen butikker i Oslo eller Akershus området som har disse bassene hadde det vært fint å sagt hvor ettersom jeg brenner etter å prøve noen.

Lenke til kommentar
Jeg har planer om å kjøpe en ny fem strengers bass, men klarer ikke helt og bestemme meg for hvilke merker som er aktuelle. Spiller for øyeblikket på en Epiphone Embassy Standard IV, som ikke holder helt mål lenger, og jeg har lyst på en fem-strenger. Alt fra ca. 5000 til 10000 går greit. Merkene jeg hittil har sett på er Ibanez, BTB 555 for å være mer presis, Fender og Tobias.

 

Kom gjerne med gode forslag. Og hvis du vet om noen butikker i Oslo eller Akershus området som har disse bassene hadde det vært fint å sagt hvor ettersom jeg brenner etter å prøve noen.

 

BTB har jeg sett på Musikkbörsen i Oslo

Fender har de litt overalt, du får nok en Mex til rubdt 10k

Tobias finner du ikke til under 17-18k ny i norge, selv Growlern( billigste) ligger på 15 brukt noen steder.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært glad i Ibanez og de har mange ulike modeller som kan være aktuelle. De er ofte litt lettere og mer håndterlige enn Fender bassene.

 

Ellers er jo dollarkursen så lav om dagen at du kan få knallgode basser fra butikker i USA. The Groovshope (www.thegrooveshope.com) i New York er blant de som har en del gode basser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...