tjalla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=8_4tNot8-xk http://www.youtube.com/watch?v=IfDE-ZvfOwU Gud som jeg elsker Entwistles manglende form for scenepersona. Endret 3. desember 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Marcus Miller spiller nydelig. Eller det er vel bedre å si røft! Og den vidoen av Entwistle med bassen på Won't Get Fooled Again er jo nesten en solo i seg selv. Liker spesielt den soloen hans i My Generation, ikke det at den er så fyktelig avansert, men det er utrolig stilig og passer perfekt til selve sangen. Endret 3. desember 2007 av Arnold Layne Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Mmmm <- kan høre på den 10 ganger på rad og går aldri lei <- virkelig lik org. må jeg si. Litt slapping i begynnelsen... http://www.youtube.com/watch?v=mHfEeKvK44M <- utrolig dårlig mix men hører bassen BRA Endret 3. desember 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Victor Wooten må ikke glemmes. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ja, han er også utrolig flink. Sparks har ikke så fantastisk bass, men det den ligger liksom godt i bakgrunnen. Du kan høre den. Paul McCartney hadde jo gode bassganger, men de hadde en tendens til å alltid sku ham fryktelig ned i miksen, og det har The Who aldri gjort med Entwistle, noe som er utrolig bra. Endret 3. desember 2007 av Arnold Layne Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva slags effektpedaler tramper dere på? Har lyst til å leke litt med sounden min og nå som det nærmer seg lønning for den snille gutten/jenta i gata (jul) så må julestrømpene fylles med harde effektpedaler Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hva slags effektpedaler tramper dere på? Har lyst til å leke litt med sounden min og nå som det nærmer seg lønning for den snille gutten/jenta i gata (jul) så må julestrømpene fylles med harde effektpedaler Ingen effekter her i gården, vurderer å kjøpe meg en Sans Amp Bass Driver for å få litt mer røsk i lyden, men utenom det er jeg ikke no stor fan av effekter. -- Noen som veit åssen bass dette er? Endret 4. desember 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hva slags effektpedaler tramper dere på? Har lyst til å leke litt med sounden min og nå som det nærmer seg lønning for den snille gutten/jenta i gata (jul) så må julestrømpene fylles med harde effektpedaler Ingen effekter her i gården, vurderer å kjøpe meg en Sans Amp Bass Driver for å få litt mer røsk i lyden, men utenom det er jeg ikke no stor fan av effekter. -- Noen som veit åssen bass dette er? Det ligner litt på en Warwick.. Endret 4. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Warric? Finner ikke noe merke som heter det jeg gitt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje han mener Warwick. Det uttales Warr-ick. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje han mener Warwick. Det uttales Warr-ick. det er rett. der ikke lett å akkurat ha våknet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ligner jo ikke på en Warwick for fem flate spør du meg... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 No idea, jeg har bare peiling på synther jeg. Bare retta på stavinga hans. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er litt noob, men jeg syns det ser ut som en Ibanez av noe slag. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er en Tobias bass! Jeg heter Tobias selv så jeg ble utrolig intressert når jeg først fikk høre om dem. http://www.gibson.com/products/tobias/index.asp Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dæven, de bassene var fine. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dæven, de bassene var fine. Word. Har lyst på en sjæl, men prisene er litt stive... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror det heller ikke er en Tobias, har sjekka de (sykt gode å spille på forresten), Broa, knottene og finishen sier det ikke er en Tobias. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) synd at vi ikke kan se hode på bassen Tobias bassene var lekre da, spesielt growler modelen Endret 4. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jaggu sa jeg smør. Jeg tar det tilbake. Det må da være Tobiaser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå