Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marcus Miller spiller nydelig. Eller det er vel bedre å si røft!

Og den vidoen av Entwistle med bassen på Won't Get Fooled Again er jo nesten en solo i seg selv. Liker spesielt den soloen hans i My Generation, ikke det at den er så fyktelig avansert, men det er utrolig stilig og passer perfekt til selve sangen.

Endret av Arnold Layne
Lenke til kommentar

Ja, han er også utrolig flink.

Sparks har ikke så fantastisk bass, men det den ligger liksom godt i bakgrunnen. Du kan høre den. Paul McCartney hadde jo gode bassganger, men de hadde en tendens til å alltid sku ham fryktelig ned i miksen, og det har The Who aldri gjort med Entwistle, noe som er utrolig bra.

Endret av Arnold Layne
Lenke til kommentar
Hva slags effektpedaler tramper dere på?

Har lyst til å leke litt med sounden min og nå som det nærmer seg lønning for den snille gutten/jenta i gata (jul)

så må julestrømpene fylles med harde effektpedaler :D

Ingen effekter her i gården, vurderer å kjøpe meg en Sans Amp Bass Driver for å få litt mer røsk i lyden, men utenom det er jeg ikke no stor fan av effekter.

--

Noen som veit åssen bass dette er?

958833956_l.jpg

Endret av Torpern
Lenke til kommentar

Hva slags effektpedaler tramper dere på?

Har lyst til å leke litt med sounden min og nå som det nærmer seg lønning for den snille gutten/jenta i gata (jul)

så må julestrømpene fylles med harde effektpedaler :D

Ingen effekter her i gården, vurderer å kjøpe meg en Sans Amp Bass Driver for å få litt mer røsk i lyden, men utenom det er jeg ikke no stor fan av effekter.

--

Noen som veit åssen bass dette er?

958833956_l.jpg

Det ligner litt på en Warwick..

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...