Tuttebobo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Smoke on the water? Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, den så fin ut. Ble overraska da jeg så starten, men etterhvert blir den litt vanskelig. Ser fin ut å spille.. prøver den. Takk. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Money - Pink Floyd Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Metallica - For whom the bell tolls Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har erfaring med Spector? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) herregud! at han mangler en arm er gale nok, men at han er en av de bedre basspillerne jeg har hørt er rett og slett gale! all respekt til han! Endret 22. november 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nuvel, det er jo komplett umulig å høre hva han faktisk spiller her så hvor imponerende det er er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du har aldri hørt sangen du eller? eller bare litt tonedøv? jeg hører helt fint hvordan han spiller. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei.. I dag har jeg vært å kjøpt meg bass. Warwick Corvette standard (4 strenger). Utrolig fet bassgitar, pluss at jeg fikk den til knallpris. Superfornøyd med det! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du har aldri hørt sangen du eller?eller bare litt tonedøv? jeg hører helt fint hvordan han spiller. Etter å ha jobbet ti år som musikklærer er det kanskje litt drøyt å bli beskyldt for å være tonedøv men... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei.. I dag har jeg vært å kjøpt meg bass. Warwick Corvette standard (4 strenger). Utrolig fet bassgitar, pluss at jeg fikk den til knallpris. Superfornøyd med det! Nice! åssen pris? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) herregud! at han mangler en arm er gale nok, men at han er en av de bedre basspillerne jeg har hørt er rett og slett gale! all respekt til han! Max kult da! Skjer med at du ikke kan høre hva han spiller a kjeklulf? lol Endret 24. november 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 herregud! at han mangler en arm er gale nok, men at han er en av de bedre basspillerne jeg har hørt er rett og slett gale! all respekt til han! Max kult da! Skjer med at du ikke kan høre hva han spiller a kjekulf? lol Det der var imponerende. Det var jo lett å høre hva han spiller også. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sjekk alt det andre han har lagt ut, minst like bra! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 herregud! at han mangler en arm er gale nok, men at han er en av de bedre basspillerne jeg har hørt er rett og slett gale! all respekt til han! Max kult da! Skjer med at du ikke kan høre hva han spiller a kjeklulf? lol Det er sikkert lett om man kjenner originalen godt, men slik det høres ut her er det vanskelig å si om det er imponerende eller ikke. Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vræææææl vil ha en ny bass. Planlegger å bruke mellom 10k og 15k Holder med 4 strenger Må være allround Må være solid i konstruksjonen, spes på ledningsnett, poter, jack og pups hjeeeelp Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vræææææl vil ha en ny bass. Planlegger å bruke mellom 10k og 15k Holder med 4 strenger Må være allround Må være solid i konstruksjonen, spes på ledningsnett, poter, jack og pups hjeeeelp Første jeg tenkte var Fender J/P og Musicman Stingray. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg ville også ha gått for en J/P, der har du ganske stor variasjon. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vræææææl vil ha en ny bass. Planlegger å bruke mellom 10k og 15k Holder med 4 strenger Må være allround Må være solid i konstruksjonen, spes på ledningsnett, poter, jack og pups hjeeeelp For 10-15 tusen ville jeg ihvertfall sjekket Warwick, Spector, Music Man...kanskje også Yamaha og Ibanez. Pantera Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nice! åssen pris? Kosta 10 590 veil, men fikk den for 7 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå