kjeklulf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Å ta feil av en Washburn og en Warwick nærmer seg majestetsfornærmelse... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er en Washburn ett eller annet, har aldri kjønt hva folk synes er så pent med dem, jeg synes den er direkte stygg å se på! Men den er sikkert digg å spille på... John Myungs signatur bass er mye, mye penere! 9587740[/snapback] Me want skulle nokk klart å byttet ut ESP'n med den dær ja. skal se DT live på lørdagen. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal også på konserten! Blir dritdigg! Gleder meg til å se Myung i aksjon, han er mitt forbilde og favoritt musiker by far... Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Å herregud. Går det virkelig ann å ta feil av en Washburn og en Warwick! Å ta feil av en Washburn og en Warwick nærmer seg majestetsfornærmelse... Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Å herregud. Går det virkelig ann å ta feil av en Washburn og en Warwick! Å ta feil av en Washburn og en Warwick nærmer seg majestetsfornærmelse... Så sant, så sant. 9587948[/snapback] Så det vil si at det er en Warwick og ikkje en Washburn? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, det er en Warwick. Det er som å ta feil av en grandiosa og en reinsdyrsteik, eller et glass pepsi og en årgangsvin. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ok, har aldri hatt no' særlig interesse for de merkene... Men Grandiosa og Reinsdyrsteiker er noe jeg har mer interesse for, for å si det sånn! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Noen her som har peiling på om det er vanskelig å få tak i Sadowsky-basser til Norge? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Veit om fleire som har Sadowsky, så trur nok ikkje at det skal vere eit stort problem, nei. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er ikke noe problem, han er verdens hyggeligste fyr og gjør alt for kundene sine. Lager kanon-basser gjør han også. Det eneste problemet er at du må beregne lang tid, så ikke bestill om du ikke er beredt på å vente noen måneder. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hehe, ok Takker for svar. Ble litt forelska i denne Sadowsky NYC Vintage 5: Lenke til kommentar
Gishh Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ok, har aldri hatt no' særlig interesse for de merkene... Men Grandiosa og Reinsdyrsteiker er noe jeg har mer interesse for, for å si det sånn! 9588152[/snapback] Glimrende svar Har ikke sansen jeg heller, jeg ville dog kjent igjen Warwick hvor som helst på den snodige fallosen Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ok, har aldri hatt no' særlig interesse for de merkene... Men Grandiosa og Reinsdyrsteiker er noe jeg har mer interesse for, for å si det sånn! 9588152[/snapback] Glimrende svar Har ikke sansen jeg heller, jeg ville dog kjent igjen Warwick hvor som helst på den snodige fallosen 9590922[/snapback] Stikk å prøv en Warwick...og du kommer til å ønske deg en...garantert. Jeg veit ihvertfall at jeg ønsker med en... pantera Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ok, har aldri hatt no' særlig interesse for de merkene... 9590798[/snapback] Men du liker Yamaha?? Get tazte LZM Det er forøvrig en Corvette “Hot Rod” Ltd. 2005 jeg slang opp bilde av tidligere, også kalt Hot Blonde Forresten, hadde en del lessons fra Dick Lövgren (tror jeg det var) som lå ute på en side, men finner ikke den igjen.. Noen som veit? Endret 27. september 2007 av Torpern Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som har erfaring med Boss ME-50B? Skal kjøpe den, men vil bare høre litt hva andre synes om den Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har spillt bass siden midten av sommerferien og synes det er dritgøy. Har spillt i band like lenge. Utstyr: Crafter Crusier CX-100 Ibanez Sound Wave 65 var det flere som var på Dream Theater konsert i går? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har spillt bass siden midten av sommerferien og synes det er dritgøy. Har spillt i band like lenge. Utstyr: Crafter Crusier CX-100 Ibanez Sound Wave 65 var det flere som var på Dream Theater konsert i går? 9603886[/snapback] Pen bass! :-) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Sysn den ligna litt på en Rick jeg EDIT: Og det er jo veldig bra! Endret 30. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har spillt bass siden midten av sommerferien og synes det er dritgøy. Har spillt i band like lenge. Utstyr: Crafter Crusier CX-100 Ibanez Sound Wave 65 var det flere som var på Dream Theater konsert i går? 9603886[/snapback] Jepp, jævlig bra. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Var på DT konserten jeg óg, det var konge! Synes dere om den nye Bongo 6 som John Myung bruker for tiden a? Endret 1. oktober 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå