Loman Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 ikke la denne tråden dø ut da....... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Neida, men vi bassister bruker heller tiden vår på å spille bass enn å sitte foran en PC Neida. Er dessverre ikke så stor aktivitet her Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg skal intonere bassen min imorgen, om noen bryr seg. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vær glad det ikke er en fretless. Å intonere fretlesser er alltid like morsomt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vær glad det ikke er en fretless. Å intonere fretlesser er alltid like morsomt 7721032[/snapback] Hehehe. Er ikke fretless. Men må skifte nut også. Den er skjev og jævelig. :\ Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som har et tips om et eller annet bass solo stykke eller noe som egner seg fint på oppspill? Går 2. Klasse Musikk og skal ha oppspill neste torsdag. Skal spille Teen Town av Weather Report (Jaco Patorius). Skal helst ha 2 stykker, men gidder ikke øve inn noe annet stort i løpet av uken. Noen som har noe å foreslå? Samme om det er Jazz, Metall eller klassisk for den del, men i utganspunktet blir det å spille uten band. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bytta strenger på bassen min her om dagen. Fikk sjokk da jeg skulle kjøpe nye strenger! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kanskje en forenklet versjon av "Amazing Graze" av Victor Wooten? Bare den rolige delen i tillegg til litt improvisasjon. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skal spille Teen Town av Weather Report (Jaco Patorius). God knall! Sitter selv og finpusser på den låta nå... ikke lett, spesielt ikke på fretless Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er ikke så lett den nei. Regner med å spille den litt under tempo, blir litt vanskelig i 128. Men jeg har hvertfall bånd, hehe Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Bytta strenger på bassen min her om dagen. Fikk sjokk da jeg skulle kjøpe nye strenger! 7750639[/snapback] Jaha....? Har kjøpt strenger flere ganger, jeg....men aldri fått sjokk av det. Prisen du tenkte på da eller? Pantera Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Bassen til Michael Anthony i Symphony X er til salgs på eBay! http://cgi.ebay.com/VAN-HALEN-AUTOGRAPHED-...1QQcmdZViewItem Budet begynner på 4.000 dollar (pluss noen hundre dollar i forsendelse). Det er mye penger Endret 22. januar 2007 av jornan Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Var ganske fet den. Hadde ikke hatt noe imot å ha den nei Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Victor Borge i TNT spiller på en slik. Fin lyd, og dyktig bassist. Men han Marc trenger vel penger til mer Jack Daniels.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bassen til Michael Anthony i Symphony X er til salgs på eBay! 7774557[/snapback] Symphony X? Hvor har du det fra? Bassister i Symphony X har henholdsvis vært først Thomas Miller og nå Mike Lepond. Og når det da i tillegg adressen til siden er "http://cgi.ebay.com/VAN-HALEN-AUTOGRAPHED-Michael-Anthony-sig....." og det står "VAN HALEN, AUTOGRAPHED Michael Anthony sig. series bass" øverst på tittellinja, begynte du ikke å lure? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Oi. Tar nok ganske feil der. En i klassen som sa at bassisten i Symphony X skulle selge bassen, og at han het Michael Anthony. Søkte på det på eBay og fant en bass med den samme prisen som han sa. Kikket ikke så nøye etter resten av auksjonen. Beklager feilen Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Noen som har hørt om Langcaster? et australsk firma som lager basser (og gitarer) av 35000 år gammelt halvforsteinet tre... Feltet over pickupen er inkorporert rav. Langcaster basser. Gå til Hovedsiden for å få en komplett meny (godt eksempel på hvorfor frames er en uting) M. edit: satte inn bilde Endret 24. januar 2007 av mysjkin Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 ^Fett, men blir de ikke litt vel tunge å holde oppe om det du har rundt halsen er halvveis sten ? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 ^Fett, men blir de ikke litt vel tunge å holde oppe om det du har rundt halsen er halvveis sten ? 7799647[/snapback] Stein er vel å ta litt hardt i......tresorten som er brukt er Kauri fra New Zealand, ogsjå kjent som Agathis, som er mye brukt til lavbudsjetts-gitarer. Pantera Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 http://www.langcaster.com/Lancaster.Images...eadStock-2-.jpg Feite, så stygt! =| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå