kjtiil Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Aha! Har en kamerat/bandkollega som er aktiv kunde der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fett. Nå åpner vi ny butikk med mye større utstilling, så hvis du er i nærheten er det bare å stikke innom og kikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har visst kjøpt meg bass. Brukt P-bass fra 93, blå-grønn metallic. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvor åpnes det butikk? Og gratulerer! Fikk endelig Ibanez Ashula bassen idag, til stor skuffelse. Spurte om det var mulig å få justert den til å ha 'B E A D G C' tuning istedenfor 'E A D G D G' (skifte nut osv.), og joda det var greit det. Men alt de gjorde var bare å sette på tykkere strenger, og på fretless delen av bassen fikk jeg to 'G' strenger. Sky 'ivars musikk' som pesten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vi åpner butikk i Grimstad. Høres ikke så bra ut med Ashula-bassen. Betalte du full pris? Lenke til kommentar
Gjest LotusIlama Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt elbass i oslo? Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 LotusIlama: Riff, Myhrbraaten og 4sound. Ja jeg betalte beklageligvis full pris for den. 9250kr. Om de ikke kan tilby meg å fikse den ordentlig, får de den i retur. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Huff, ja. Det er ikke så bra. Du får klage, så den blir bra. Skal visst spille slapbass live, det blir spennende. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har vært innom Ivars Musikk en del ganger og handlet litt. Har inntrykk av at de er hyggelige og ganske oppegående folk. Men nå har ikke jeg hatt noen ting på service eller til justering der. Glad det ikke er meg som skal spille slapbass siden jeg aldri har tatt meg tid til å lære det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har heller aldri spilt noe slapbass, annet enn Higher Ground som stort sett består av enkle oktaver i slappinga. Skal spille om 2,5 uke, får legge meg i hardtrening. Lenke til kommentar
KaffiKake Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal kjøpe meg en bassgitar, gitt. Er det noe spesielt man skal passe seg for? For eksempel, ser denne "basspakka" mange steder http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30364528 Er det høyeste lavkvalitet det er snakk om, eller er det faktisk virkelige saker for en nybegynner? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er en grei plass å starte dersom du ikke er helt sikker på om det er tingen. Aldri lurt å legge mye penger i noe med mindre du vet at du vil drive med det. I begynnelsen vil du nok ikke høre mye forskjell på en billig og en litt dyrere bass. Igjen, noen billigmerker er bedre enn andre. Ville kikka på Squier Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som har/har prøvd Gallien-Krueger MB500? Evnt. i kombinasjon med et 210MBE-kabinett. Vurderer å kjøpe dette brukt av en kamerat og selge riggen min. Den er litt stor for hybelen. Lenke til kommentar
KaffiKake Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen som har noen favoritt-nettsider/videoer for en nybegynner? Har nettopp bestilt bass, og får den neste uke. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har heller aldri spilt noe slapbass, annet enn Higher Ground som stort sett består av enkle oktaver i slappinga. Skal spille om 2,5 uke, får legge meg i hardtrening. Ah, slapping. Tricky as fuck til du er inne i rutinen og har mønsteret klart for deg.. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har heller aldri spilt noe slapbass, annet enn Higher Ground som stort sett består av enkle oktaver i slappinga. Skal spille om 2,5 uke, får legge meg i hardtrening. Ah, slapping. Tricky as fuck til du er inne i rutinen og har mønsteret klart for deg.. Hvordan gikk det? Gikk greit. Satser på jeg snart får tak i opptak av forestillingen, så kan jeg legge ut det klippet. Gøy sang å spille, i alle fall. (Muse - Undisclosed Desires). Ikke vanskelig en plass, da. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er heldigvis ikke den verste låta å slappe, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er egentlig flinkere til å slappe av enn å slappe på bassen. Altså er slapping langt i fra min beste side for å si det sånn. Men lar meg imponere av folk som kan dette skikkelig. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Men lar meg imponere av folk som kan dette skikkelig. Det er mye lettere enn det høres ut som. Øver og spiller slap daglig. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Kan litt, men ikke nok til at det er presentabelt for andre. Har aldri hatt bruk for det i bandsammenheng, så har ikke prioritert å lære meg det skikkelig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå