Tunky Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva er det du venter på? Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) har spillt bass i litt over ett halvt år nå.Jeg fikk tilbudet om å begynne i ett band som heter Overthrow, hvis jeg var villig til å gå fra gitar til bass. Dette var grunnen til at jeg begynnte med instrumentet, og trives godt med dette spiller nå på en Classic Vibe Jazz Bass® ’60s (squier), men ønsker å kjøpe meg en bass som er i noen klasser over denne etterhvert. Har ingen bassforsterker hjemme, men spiller på en vox ad50vt gitarforsterker. Har ikke tenkt å kjøpe meg noen forsterker til å ha hjemme før jeg evt. selger gitarforsterkerene mine. Sjekk ut bandet vårt på http://www.myspace.com/overthrowno der vi har lagt ut demo av tre sanger som vi spillte inn i sommer. Det er også video av den første konserten jeg spillte med overthrow. UKM videoen var med den tidligere bassisten. goggen Edit: hvis noen bor i stavanger/sandnes området kan dere se oss live på tribiute i sandnes der vi er support band til purified in blood og Kvelertak Endret 13. september 2010 av goggen92 Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Relativt fett å spille for Purified og Kvelertak. Vi var kandidater til å spille i Oslo, men det passet desverre ikke. Kos dere! Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Relativt fett å spille for Purified og Kvelertak. Vi var kandidater til å spille i Oslo, men det passet desverre ikke. Kos dere! Ja gleder meg ganske mye skal nok ha det kjekkt ja hva heter bandet deres? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Zeal. Endret 15. september 2010 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikk en flott overraskelse på døra idag. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Gratulerer med fin bass. Er i ventefasen på et musikkstipend til ti tusen så jeg kan kjøpe min båndløse StingRay 5. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Da burde snart den nye amerikanske 5 strengs Fender Jazz Deluxe'en min dukke opp på det lokale postkontoret...første nye bass siden jeg kjøpte stingray'en min i '97... *glede seg* ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skal i studio om 2,5 uke. Gleder meg. Det blir gøy og lærerikt. Håper vi får til en skikkelig fet basslyd, da. Blir mest sannsynlig to spor. Et clean og et med distortion, begge gjennom en rørpreamp. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bigmuff, er det en fin overdrive-pedal? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg sikler litt på Fleabass. Men disse selges ikke i Norge, såvidt jeg vet. Hvordan er det med import, hvilke sider anbefales og hvor mye toll/moms er det? Hmm. Funnet en del reviews som sier den ikke er så mye å ha. Kanskje jeg heller skal spare litt og heller tenke på en MM StingRay eller Sterling. Endret 9. oktober 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 StingRay er flott. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jepp. Har en brukt StingRay jeg har kikket på til 8000. Men jeg får se. Har ikke råd nå uansett, og den er vel kanskje solgt innen jeg får råd. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen her som har prøvd Ibanez SR-305? Jeg vurderer å kjøpe en brukt til all bruk utenom bandet jeg spiller i. Blant annet til en del lovsang her på skolen. Litt ballader og litt mer rocka. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har eid en SR-305. Lydmessig er den veldig grei og den veier ingenting, men hatet stolen på den. Umulig å få strengene så lavt som jeg liker å ha dem. Men, absolutt en god del bass for pengene Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ok. Men jeg tror jeg tar en sjanse. Skulle den være helt forferdelig selger jeg igjen. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sikler litt på Fleabass. Men disse selges ikke i Norge, såvidt jeg vet. Hvordan er det med import, hvilke sider anbefales og hvor mye toll/moms er det? Hmm. Funnet en del reviews som sier den ikke er så mye å ha. Kanskje jeg heller skal spare litt og heller tenke på en MM StingRay eller Sterling. Sånn generelt: Det er ikke toll på musikkutstyr, 'bare' 25% moms som legges på totalprisen inn i landet - varepris + frakt, så kommer det gjerne et tollbehandlingsgebyr på toppen av det igjen. Nøyaktig hva det er avhenger av speditøren, men det er typisk noen hundrelapper. M. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fant ut av det. Blir nok ikke Fleabass uansett. Hehe. Har snakka med noen som evt. kunne importert den og de mente prisen for meg kom tiø å bli rundt 4000. Det er jo billigere enn å importere. Men ble en Ibanez på meg. Nå venter jeg bare spent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå