Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i dem som er skeptisk til Behringer. Har ikke noe erfaring med den toppen som er linket til, og ikke så mye erfaring med Behringer generelt, men det lille jeg har prøvd var ikke noe særlig. I tillegg til at dem ikke akkurat er kjent for å lage kvalitetsutstyr. Men om du liker lyden, er det vel bare å kjøre på. Den var jo billig. :)

Ellers kan du jo prøve å se om du finner noe bedre brukt til en billig penge. :)

Lenke til kommentar

Behringer er billig, har en selv, men må si at lyden står i stil til prisen. Ok, men ikke noe å skryte av:p Men etter å ha fått min tredje identiske forsterker fordi de to forrige gikk i stykker, så har jeg blitt ganske skeptisk til Behringer. Heldigvis er de hyggelige og gir meg ny gratis da :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt ny bass nå. Det ble Ibanez EDB-555 som jeg lurte på på forrige side. Skal kanskje kjøpe forsterker også til uka. Ashdown MAG-410T + Bugera BVP5500. Den er med rør. :) Kjøper også et rackstativ som jeg skal ha forsterkeren i + Behringer V-AMP Pro.

EDIT: For de som måtte lure. Bassen er fantastisk - både å se på og spille på!

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Neida. Absolutt ikke noe problem i det hele tatt. De fleste bassforsterkere under 10000 kroner (og mange over) har nok transistor hele veien eller rør i preamp. Bare nevnte det siden noen forsterkere har transistor hele veien, noen har rør i preamp og transistor i poweramp (slik som din) og noen rør hele veien, altså i både preamp og poweramp. Men sistnevnte er svært tunge saker og ofte veldig dyrt. Er kanskje og mer smak ute å går. Noen liker rør, noen ikke. :)

Lenke til kommentar

Hehe!!

Nettopp det som er tingen, ingen som har dem inne så eg får prøvd.......

Håpet noen her har spilt på dem og kunne fortelle litt om dem ;)

hehe!!

Og helt enig, Ibanz gitaren er nydelig!

men lyden er meget viktig ;)

Endret av Tarell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...