fbassbassbass Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Og da var den i hus! Jeg presenterer: Warwick Infinity NT Birdseye Maple High polish! Det er faen meg den deiligste bassen mine øyne noen gang har sett, mine hender tatt på og mine ører hørt! Endret 28. april 2009 av fBlikeng Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eneste virkelig kule Warwicken jeg noen gang har sett. Gratulerer. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Å? Jeg må vanligvis betale 150 for strenger til gitar, men når jeg skal ha de strengene gitaren er vanligvis brukt med (altså Ernie Ball), så må jeg bestille det, noe som gjør at det koster over 200 kroner for et sett. For bass er prisen som oftest dobbelt så mye ... Men selvfølgelig, billig til å være i Norge da. Hamstret strenger til bassen i USA forrige uke, og gav 20 dollar per sett =) Hvor bor du? Porsgrunn. Ikke verdens beste utvalgt av musikkutstyr der Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eneste virkelig kule Warwicken jeg noen gang har sett. Gratulerer. Da burde du åpne øya. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer fBlikeng. Virkelig flott bass. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk, takk alle mann Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eneste virkelig kule Warwicken jeg noen gang har sett. Gratulerer. Da burde du åpne øya. Det er som sagt min mening. Håper jeg ikke støter noen ved å ytre det! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjønner godt at folk ikke liker Warwicker. De er ganske spesielle, både lyd- og utseendemessig. Jeg betalte 17.000kr for den, Disorder. Den er fra 2002, men det finnes ikke ei eneste ripe i den, så det var virkelig et røverkjøp Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjønner godt at folk ikke liker Warwicker. De er ganske spesielle, både lyd- og utseendemessig. Det er nettopp det! For meg er ikke Warwicker, hvertfall de jeg har prøvd, all-round nok. De blir litt for sære for meg. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Haha, den var morsom. Men slutten var fæl Skulle vært motsatt Lenke til kommentar
TordO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 dritbra! men de fleste bassistene jeg kjenner drar greit med damer de og så Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er det noe poeng med effektpedaler til bass? Jeg så en på Youtube som jeg syns ga en morsom effekt. Den kan ikke brukes til noe annet, da (tror jeg). Det var vel en synth-pedal. Hadde jeg kjøpt en sånn hadde det vært mest for gøy. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har bare utrolig lyst på en sånn SYB-5 Selvom det kanskje hadde vært mest for morroskyld, så kunne det sikkert passet bra inn i en sang Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Synes egentlig det var ganske ræva lyd i den der Selve synthlyden lå jo bare oppå som en liten promp og fulgte ikke tonene. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da er hals, plekterbrett, bro, pickup og kroppen selvsagt i hus. Og alt ser ut til å passe. Må begynne å tenke på hvilken farge kroppen skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå