Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd


Krankemot

Anbefalte innlegg

huh? han bruker faktisk en slik bass, med det er jo seff Fender custom shop.

 

dette er en bass som er helt addictive, seriøst, klarer ikke å fingerene vekk fra den :)

 

jeg kjøpte den for 7200kr (inkl moms) fra www.basscentral.com

Som personlig å være en mondofan av Rush og Geddy vet jeg selvfølgelig at han bruker en fender jazz bass, men jeg tror av en eller annen grunn du misforsto meg. Jeg liker ikke signaturmodeller. Jeg mener at signaturmodeller aldri burde fantes. Derfor mener jeg at Geddy Lee kan bruke Geddy Lee sin bass.. Ikke andre. Pluss at du alltid får "billig" kopi av originalen(e)

 

Eneste signaturmodell bassene hvor du faktisk får akkurat det samme som bassisten selv spiller på er Billy Sheehan. Av antallet bassister der ute som har signaturmodeller er det veldig få.

du bør egentlig prøve den bassen, så kan du innse hvor egentlig god den er for prisen.

men hver sin smak!

 

holder for tiden å lære meg Rush - YYZ :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal snart slå til med et storkjøp av en bass. Kjøpe en sjuk jævel av en Fender, Warwick eller Rickenbacker. Har ikke bestemt meg, men må spare en god stund først, iallefall.  :p

Warwick or die.

Prøvde Warwick forrige uke, likte det egentlig så godt ... et eller annet som ikke "funka" for å si det sånn.

Prøvde en Warwick 6-strengers også, den var faktisk veldig digg selvom jeg så og si bare brukte EADG-strengene.

 

Og nå så fort jeg kan etter sommerferien så kjøper jeg meg en Rickenbacker :love:

Bestiller fra USA, så blir "billig". Sender den så videre til slektninger i USA som tar den med til meg neste gang de besøker Norge. :thumbup:

 

Og så er det bare å spare opp til en USA Fender Jazz Bass og en kontrabass ... og en ny forsterker... og sikkert noe mer som gjør lommeboka mi enda mindre :p

Lenke til kommentar
Jeg skal snart slå til med et storkjøp av en bass. Kjøpe en sjuk jævel av en Fender, Warwick eller Rickenbacker. Har ikke bestemt meg, men må spare en god stund først, iallefall.  :p

Warwick or die.

Selvfølgelig. :DHer er den foreløpige favoritten.

 

*kosepå Satrucci*

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...