Gå til innhold

CB er ferdig, nå kommer FB


Anbefalte innlegg

Hummm... FB må jo nesten komme i dag... Hvorfor ellers skal game masters jobbe 24 timer i døgnet? Game masterne har jo ingenting med utviklingen å gjøre... De driver jo bare spillet... Så med mindre GM skal sitte å se i veggen 24 timer i døgnet, så kommer FB i dag... :thumbup:

 

*håpepåihvertfall*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som Zindre sa, de legger ikke ut mer en en post om dagen.. altså, de kan jo ikke slite seg helt ut heller....

 

noen som veit hvor mye en flybillett fra gardermoen til paris koster foresten?fant noen gamle egg i kjøleskapet i går ;)

alså.. ikke for å være en hestk** men blizzard ha flere ganger lagt ut to nyheter på en dag. hvis du blar litt ned på siden så kan du se at den 17/12. 22/12 og særlig 02/12 har de lagt ut henholdsvis 2, 2 og 4 nyheter samme dag.

 

syns det blir litt teit hvis de utsetter betaen en dag bare fordi de har lagt for vane å legge ut kun en nyhet om dagen.. :roll:

Lenke til kommentar

Ingen som har sagt at den skal komme i dag, det er fremdeles "early January", selv om dette går mer og mer mot "middle". De utsetter den ikke. Det har tross alt aldri vært en dato. De har utsatt fra desember til tidlig i januar. Sånn sett har de "bare" utsatt den i 7 dager.

Lenke til kommentar
Satt på skola og tenkte på wow i hele dag jeg og, håpet at jeg skulle få en gledelig nyhet når jeg kom hjem. Men neida :( Får vel fortsette å spille koreabetaen med 1000 ms...

Tenk på oss andre du, som verken har spilt US beta, kor beta eller eu cb.

 

...tenk på stakkars oss... :cry:

Synes igrunn mer synd på de som har spilt det før, enn de som aldri har spilt det i det hele tatt. Grunnen til det er at WOW == Heroin.

 

Ingen synes synd på seg selv fordi de aldri har prøvd eller fått tak i heroin. Men de som først har fått tak i det får sterkere abstinenser om de ikke får mer.

 

Disclaimer: Nei, jeg har aldri prøvd heroin og kommer ikke til å gjøre det heller.. Har jo tross alt WOW :)

 

Og synes det er forferdelig med syt fra folk om at blizzard sux pga de ikke releaser osv. Gled dere til å spille et "ferdig" produkt, enn å bli nerfa hver eneste dag :) Spillet er nesten totalt vidunderlig nå.

Lenke til kommentar
Og synes det er forferdelig med syt fra folk om at blizzard sux pga de ikke releaser osv. Gled dere til å spille et "ferdig" produkt, enn å bli nerfa hver eneste dag :) Spillet er nesten totalt vidunderlig nå.

Det kunne bare en som allerede har prøvd spillet sagt... Altså, det er mer synd på oss som ikke har fått gleden av å prøve, men bare har sett på filmer, bilder, lyder osv... Vi er avhengig allerede vi, men vi har vært uten mer enn dere...

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at blizzard gir oss klienten og gjør oss surere pga nå forventer vi at FB starter innen 2 dager..

Jeg forventer vel egentlig at FB skal starte opp i løpet av dagen... Har hørt om mange som allerede har laget account... Det kunne man ikke for noen timer siden..: Altså: Det nærmer seg... Eneste de må gjøre nå er å sette opp serverne...

Lenke til kommentar
Boogieman' date='08/01/2005 : 12:04']

Jeg forventer vel egentlig at FB skal starte opp i løpet av dagen... Har hørt om mange som allerede har laget account... Det kunne man ikke for noen timer siden..: Altså: Det nærmer seg... Eneste de må gjøre nå er å sette opp serverne...

Hvordan har de fått laget account? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Boogieman,08/01/2005 : 12:04]

Jeg forventer vel egentlig at FB skal starte opp i løpet av dagen... Har hørt om mange som allerede har laget account... Det kunne man ikke for noen timer siden..: Altså: Det nærmer seg... Eneste de må gjøre nå er å sette opp serverne...

Hvordan har de fått laget account? :dontgetit:

Jeg har ikke peil... Men det ser ut som Blizz har oppdaget feilen, for de tipsene jeg har fått funker ikke mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...