Gå til innhold

CB er ferdig, nå kommer FB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var sluppet 22:00 Husker det som det var igår... var så stressa som bare F*** jeg sindre og henrik spammet fileplanet men ingen fikk utenom sindre :( men dagen etter regget jeg 10 accounter på wow.com :D

Riktig...

Det var det det var.

Jeg satt fra 22:00 til 23:00 før jeg fikk account.

Jeg husker #wow på quakenet var FULL og ble spamma av mange fortvila folk!

Når en og en heldig kar fikk key vare fullt kjør med caps lock og flere enn ett utropstegn.

 

Det var utrolig morro når jeg fikk key, og spamma kanalen med at jeg hadde fått det.

Blei bare msga av 10 folk på under 1 sek... hehe :p

Lenke til kommentar
Jeg får håpe det kommer ikveld, men det virker litt for godt til å være sant. Kanskje i morgen kveld virker som en fin dag, men Blizzard nevnte at de skulle gi info på forhånd, men men..

Vi får håpe på at den infoen bare kommer 5min før de slipper den... For nå er jeg veldig lei av å vente... Og jeg VIL spille til helgen... :yes:

Lenke til kommentar
Bruker blizz downloader :D

Og du er sikker på at det er den nye klienten som du laster ned? At det ikke bare er den samme vi lastet ned for et par uker siden?

Det ER den man lasta ned for et par uker siden. Det er det nyeste man får tak i. Hvis jeg ikke er helt på jordet. På slutten av CB brukte vi jaffal 1.2.1.

Lenke til kommentar
Bruker blizz downloader :D

Og du er sikker på at det er den nye klienten som du laster ned? At det ikke bare er den samme vi lastet ned for et par uker siden?

Det ER den man lasta ned for et par uker siden. Det er det nyeste man får tak i. Hvis jeg ikke er helt på jordet. På slutten av CB brukte vi jaffal 1.2.1.

Jo, men blizzard sa i en post rett før forumene stengte at alle var nødt til å laste ned en ny *full* client før final beta...

Lenke til kommentar
Bruker blizz downloader :D

Og du er sikker på at det er den nye klienten som du laster ned? At det ikke bare er den samme vi lastet ned for et par uker siden?

Det ER den man lasta ned for et par uker siden. Det er det nyeste man får tak i. Hvis jeg ikke er helt på jordet. På slutten av CB brukte vi jaffal 1.2.1.

Jo, men blizzard sa i en post rett før forumene stengte at alle var nødt til å laste ned en ny *full* client før final beta...

Not listening, not listening! :no:

 

Kan du dokumentere det? For jeg vil ikke tro det...

Lenke til kommentar

Vanskelig å dokumentere det ettersom Blizzard stengte ned forumene bare noen timer etterpå...

 

Men blizzard postet i hvertfall dette, med den grunn av at de ville være sikker på at alle sammen kjørte samme versjon elns... Ikke spør meg hvorfor, jeg var i hvertfall ikke den eneste som reagerte i tråden fra blizzard mot dette...

 

Men, jeg fikk aldri se noe svar fra Blizzard på dette, så det er jo lov til å håpe at jeg og en del andre har tolket det feil... Satser på det! Har lastet ned 3 x 2.4GB klienter allerede siden bynnelsen av november :p

 

edit: typo

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Boogieman,06/01/2005 : 21:06] Men skal ikke FB gå i 1.2.0? Trudde det var det de skulle fikse fra CB til FB jeg...

1.2.1 er en nye versjon enn 1.2.0.

Da blir seff 1.2.1 brukt!

 

Legger inn patchen 1.2.0... enGB versjon... kom unable to connect når jeg prøvde random pass og det der... sad.gif

 

Det er fordi CB serverne er nede.

Jeg logga meg på med fake user, og password 2 ganger.

Da ble versjonen min oppdater fra 1.1.2 til 1.2.0, så fra 1.2.0 til 1.2.1. Dette skjedde helt automatisk når jeg logget på, så jeg tviler på at det er 1.2.0 som blir brukt når den blir oppdatert automatisk til 1.2.1.

 

Edit: Monga med quote...

Endret av Omar
Lenke til kommentar

Det er jo litt meningsløst å gå tilbake en versjon, hvis man har spilt med 1.2.1 i CB. Skjønner ikke hvorfor de skulle fjerne ting de allerede har retta opp, slik at de feila kommer tilbake igjen. Hensikten med Beta-versjoner er jo nettopp å få luket ut feil, så hvorfor ta ett skritt frem og så 2 tillbake?

 

Nei, da har jeg heller større tro på at det kommer en 1.2.2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...