Gå til innhold

CB er ferdig, nå kommer FB


Anbefalte innlegg

Altså, de kan ikke bare stenge CB helt uten videre for så å drøye FB lenge. Det er urimelig, en hvilken som helst kjernekar vil jo skjønne det. I desember tippet en kompis av meg (Naits på forumet) at det skulle komme den 7. januar. Jeg vil tro han har rett. Det kan jo hende at det kommer i kveld også, men det tipper jeg utgår. Når på døgnet sånn ca. tror dere det kommer?

Når Betaen blei sluppet i Amerika, ble den sluppet 23:58.... Jeg vil tippe at de slipper den ca på samme tid her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

23:58 var tida her eller der? for hvis det var her, så passer det perfekt sia kl er 07 på østkysten da og folk kommer på jobb i den tida... poenget mitt er at det virker usansynlig at blizzard får folk til og være på jobb til mid natt bare for og slippe en beta som kan vente til dagen etterpå..

Lenke til kommentar
Boogieman,06/01/2005 : 17:31]
Altså, de kan ikke bare stenge CB helt uten videre for så å drøye FB lenge. Det er urimelig, en hvilken som helst kjernekar vil jo skjønne det. I desember tippet en kompis av meg (Naits på forumet) at det skulle komme den 7. januar. Jeg vil tro han har rett. Det kan jo hende at det kommer i kveld også, men det tipper jeg utgår. Når på døgnet sånn ca. tror dere det kommer?

Når Betaen blei sluppet i Amerika, ble den sluppet 23:58.... Jeg vil tippe at de slipper den ca på samme tid her...

Hmm?

Jeg signa meg opp på fileplanet i 23.00 tida. Da var det FULL traffik. Der fikk man en unik key, mens man kunne regge seg hos Blizzard med en public key dagen etter.

 

Jeg tror tida i amerika var 5-6-7 på ettermiddagen.

Endret av Omar
Lenke til kommentar
Den var sluppet 22:00 Husker det som det var igår... var så stressa som bare F*** jeg sindre og henrik spammet fileplanet men ingen fikk utenom sindre :( men dagen etter regget jeg 10 accounter på wow.com :D

Hehe, gode gamle minner ja.

 

Husker også at accounten jeg regga funka ikke neste dag etter jeg oppdaterte

Ble UTROLIG redd akkurat da..

Lenke til kommentar

Kom noe nytt på den franske sida i dag også.

 

Egentlig ikke så veldig interessant, men de NEVNER iallfall Final Beta.

 

For the announced end of Closed Beta Test of World of Warcraft and in spite of the advanced hour of closing of the waiters, a still significant number players were present Monday evening. Meeting in Ironforge, they celebrated with dignity these last moments symbols of the imminent arrival of Final Beta Test!

 

Babelfish som har oversatt.

 

Se medfølgende screenshot:

image_1410.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...