Gå til innhold

Dvd shrink sliter med kopisperre


Anbefalte innlegg

Feilen som oppstår når jeg prøver å bruke dvd shrink på filmene nevnt over er at når jeg trykker open disc begynner den å lese inn dvden, men når den kommer et stykke på veien får jeg en feilmelding om at dvdshrink ikke kan lese dvden, vil any dvd løse dette problemet?

 

 

Svendsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med de som skryter av anyDVD. Det er konge program! Bruker nesten ikke ressurser heller. Installer, la det kjøre i bakgrunnen og vips så går alt som en lek. Enklere kan det ikke bli.

 

Hvis du har trøbbel med DVDShrink kan du eventuellt teste Nero Recode. Virker som dette programmet funker enda bedre på DVD'er hvor du sliter med kopisperren. Vet ikke hvorfor, men dette er hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Feilen som oppstår når jeg prøver å bruke dvd shrink på filmene nevnt over er at når jeg trykker open disc begynner den å lese inn dvden, men når den kommer et stykke på veien får jeg en feilmelding om at dvdshrink ikke kan lese dvden, vil any dvd løse dette problemet?

 

 

Svendsen

Nei, antagelig ikke. Det er ikke kopisperren som da er problemet ditt. Det kan være dvd-rom'en din, skadet disk, dårlig "mastered" dvd ( som gjør at den ikke funker i pc, men bare i stasjonære spillere, har opplevd dette selv), og sikkert andre ting som jeg ikke vet om. Poenget er at så lenge shrink starter å lese, er allerede kopisperren forbigått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...