Gå til innhold

Dvd shrink sliter med kopisperre


Anbefalte innlegg

Er litt fortvila. Driver å tar backup av dvdfilmene mine. Bruker dvd shrink. Men er en del dvd filmer dvd shrink ikke lkarer å lese. Er det noen andre programmer som anbefales til kopiering, som knekker sperra? Kan noen eventuelt legge igjenn link til dette programmet samt en guide over hvordan man bruker det? Håper på svar Hilsen fortvilet Svendsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk en eldere versjon av DVDShrink.

Det viser seg nemlig at noen av de nyere versjonene ikke er like flinke til å takle kopisperrer som de eldere.

 

DVDShrink versjon 2.2 eller 2.3 skal fungere.

Har selv vært borte i det samme problem, men det forsvant når jeg testet en eldere versjon jeg hadde liggende på PC'en.

Lenke til kommentar
Last ned DVD Decrypter HER, legg først dvd`en inn på harddisken med dette programmet så fjernes sperren. Deretter kan du bruke DVD Shrink uten problemer.....

bortkastet "dobbeltarbeid". Bruk heller AnyDVD, jeg har ikke vært borti en film enda dette lille programmet ikke fjerner kopisperra på med en gang, det tar to sekunder...

Dessuten skal shrink i de aller fleste tilfeller ta sperra selv. Han må ha hatt noen spesielle filmer.

For vanlig kopiering og redigering av lydspor/ekstramateriale er dvddecrypter helt unødvendig. Men det kan såklart være noen helt spesielle titler andre programmer ikke rår med..

Lenke til kommentar
hvordan får jeg DVD-Shrink 3.2 til å fjerne menyen og alt Ekstra materialet ?

 

Får bare til å velge bort Ulike audio's og subtiteles, men ikke ekstra materialet som tar stor plass, og derfor minsker kvaliteten på selve filmen... (riktig?)

du må velge "re-author" og ikke full disk. Da får du fritt spillerom.. men du kan ikke få med menyen i re-author.

Lenke til kommentar
men hvordan får jeg med norsk tekst, og bare den, under "re athour" ?

 

Og en ting til: Trenger jeg ikke å bruke DVD-decrypter, før jeg bruker DVD-shrinck ? Og kan jeg brenne rett fra DVD schrink ?

 

Ergo: Kan jeg gjøre ALT via DVD-shrinck ?

Ja, du kan normalt gjøre alt under DVDshrink. Har du Nero, kan du brenne med det. Men du er nødt til å forske litt selv ;) Jeg orker ikke putte i en film og starte programmet nå. Men det skal være en enkel sak å velge bort all tekst bortsett fra norsk under re-author. Det kan du også gjøre under full disk, hvis du vil ha med menyen. Men da må du såklart regne med større komprimering og dårligere kvalitet.

NEI, du trenger vanligvis ikke dvd decrypter. Test ut AnyDVD (fjerner kopisperra ved et museklikk) hvis du har problemer med enkelte filmer.

Endret av Wave
Lenke til kommentar
DVD-Shrink som det heter

 

dvd-shrink vers. 2.3 er den beste har jeg erfart , har slettet 3.2 siden den er dårlig du kan ta på auto shrink der, og når du shrinker med det blir den for stor for vanelige plater , det er utrolig iriterende

 

og det er lite oversiktelig

var ikke helt det jeg lurte på, tenker på programmet ANAdvd som ble anbefalt tidligere i poseten her,

Lenke til kommentar
Hvordan funker ANYdvd ???

 

Har nå installert, valgt Europe, og satt språk på automatic, siden det ikke stod norsk der av en eller anna grunn... ?

 

Hvordan decrypterer jeg nå da ?

 

Skal dette kjøre i bakgrunnen av dvd-schrink, er det det som er meningen ?

Ja, du bare starter AnyDVD, og så trenger du ikke tenke mer på det, bare la det gå i bakgrunnen. Men som nevnt før, vanligvis tar DVDshrink kopisperren selv.

Lenke til kommentar

Dvdfilmene jeg har hatt problemer med er blant annet: The Rock, Bring it on again og Riddick filmen. Bortsett fra det har jeg fått kopiert de fleste.

 

Har oxo vært borti det problemet med at nye dvd shrinken lager filmene så store at du må overburne en plate for å få plass. Hvor finner jeg galme versjonen da? Noen som har en link?

 

 

Hilsen Svendsen

Lenke til kommentar
Hvordan funker ANYdvd ???

 

Har nå installert, valgt Europe, og satt språk på automatic, siden det ikke stod norsk der av en eller anna grunn... ?

 

Hvordan decrypterer jeg nå da ?

 

Skal dette kjøre i bakgrunnen av dvd-schrink, er det det som er meningen ?

Ja, du bare starter AnyDVD, og så trenger du ikke tenke mer på det, bare la det gå i bakgrunnen. Men som nevnt før, vanligvis tar DVDshrink kopisperren selv.

Etter at du har restartet pcèn, vil anydvd ligge og lytte i bakgrunnen. Dette skjer automatisk. Bare sett i en disk og prøv....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...