-SVG-Pacman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dama skal ha seg en billig bærbar til skolen o.l og lurer på hva som gir mest for pengene. Maks pris er 6-7000 Skal brukes mest til skolearbeid, men vil også bli brukt til lettere spill som cs o.l. Har sett litt på den billigste Dell sin, og den de har på tilbud på komplett, men er litt usikker på hva som er viktig og ikke å ha med på bærbar. Noen som kan hjelpe litt? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kjøp en med Centrino eller Celeron M, aller helst med innebygget trådløst kort (ikke alle Celeron M har dette). Merk at det er stor forskjell på Celeron med og uten M. M utvikler mindre varme og bruker mindre strøm (= bedre batterikapasitet) Minne og diskkapasitet etter lommeboka. Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) uten tvil... http://www.psdata.no/ps.asp?it=108270 amd xp 2800 256mb ram 40gb hd 15" ati 9200 32 hvis du skal spille er det viktig den har også 5usb 2.0, firewire, ir, minnekortleser og dvd/cd brenner! vekt er litt over 3kg eneste negative er at den kan bråke litt under høy belastning, men i en lesesal tror jeg ikke viften vil jobbe så mye lykke til edit: åja..prisen er 7500kr Endret 4. januar 2005 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 så at expert hadde et tilbud på bærbar på tv'en istad til 6-7000. Det var en packard bell, så fulgte det med mp3-spiller tror jeg Den klarer sikkert å kjøre cs lykke til med valget Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Takk for hjelp så langt. Skal tenke bittelitt til, så får eg se. Har jo mulighet til å kjøpe brukt også. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Siden bærbare har eget forum flytter jeg denne dit fra "Hjelp til kjøp av pc." Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Kanskje denne? Billig toshiba Har en ganske lik på Elkjøp og for tiden. Men denne er bedre Edit: Bærbar er vel ikke så bra å kjøpe brukt. Og du bør kanskje kjøpe litt ekstra minne og wlankort til denne maskinen. Endret 5. januar 2005 av idsøe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå