potetgullmannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 er det noen som kan hjelpe meg med dette? finnes det et proggramm som ligner på expertool? hvor jeg kan bare dra på en bryter og få opp core clock speed eller hva det nå heter jeg trenger et virkelig simpelt program og hadde vansker med og skjønne rivatuner... :\ takk for alle inlegg Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Les stickyen "Hvordan overklokke et skjermkort". Har du lest den? Jeg kan jo alltids finne den for deg oxo..... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=171401 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Om jeg ikke tar feil, så kan du opne pipelines på ditt kort...(det er ikke alle det går på..) Har ikke GPU'n din 12 pipelines? CoolBits kan du bruke til å klokke... Her er guide til åpning av pipelines Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Om jeg ikke tar feil, så kan du opne pipelines på ditt kort...(det er ikke alle det går på..)Har ikke GPU'n din 12 pipelines? CoolBits kan du bruke til å klokke... Her er guide til åpning av pipelines den har 16 pipelines men greide og klokke det opp til 450 og 1200 eller no... trenger jeg og åpne dem? Endret 5. januar 2005 av potetgullmannen Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ett annet noob spørsmål hvordan sjekker jeg temp og ca hva burde den stå på? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ett annet noob spørsmål hvordan sjekker jeg temp og ca hva burde den stå på? Jeg sjekker temp i Nvidia sin egen "overvåkingsstasjon"... Sorry at jeg tok feil angåene pipelines 60*C er vel ikke uvanlig nå du har klokka... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 450/1200? Er du sikker på det? Syntes det hørtes litt mye ut. Klarer du å kjøre igjennom 3dmark05 og 3dmark03 uten grafikkfeil da? Tror ikke det. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hvor finner jeg denne "overvåknings stasjonen? og sjefern du hadde rett.. klokka nok ikke mere enn 420 x 1150 er ikke ille det heller da Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hvor finner jeg denne "overvåknings stasjonen? Du kan bruke RivaTuner til å overvåke temperatur mens du kjører tester. 420 på core er bra når du har stock kjøling. Bruk driver 71.20 og se om du kommer deg gjennom 3dmark05 på 420/1150. Da vil du nok få en ganske så bra score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå