Nitrius Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har kansje tenkt å gå til innkjøp av TT Bigwater, og har allerede gått til innkjøp av en bzerk PSU, tenkte kansje at jeg også skulle gå til et nytt kabinett å. har sett på 2 kabinetter som jeg anser som kule men om dem er noe vet jeg ikke noe om: 1. Her 2. Her Jeg har ikke tenkt på gjøre noe med disse kabinettene altså modde de eller lignende. Så spørsmålet mitt er da, har disse kabinetta god plass? Noen her som har en av de og er fornøyd med den? vis det hva liker du med kabinettet? og ville du annbefalt meg det? Endret 4. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vel, kabinett num.2 er bra kabinett ja. god plass og alt. jeg selv skal gå for det kabinettet. der hvor jeg jobber selger de det kabinettet og hver dag er det minst 2 stk som kjøper det. og vi har ikke fått noen klager på det. så jeg anbefaler kabinett num. 2. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 mm, kabinet nr. 2 er da mye penere og bedre enn det første Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) vel, kabinett num.2 er bra kabinett ja.god plass og alt. jeg selv skal gå for det kabinettet. der hvor jeg jobber selger de det kabinettet og hver dag er det minst 2 stk som kjøper det. og vi har ikke fått noen klager på det. så jeg anbefaler kabinett num. 2. Tt Tsunami ser brukbart ut og veier lite. Men det er ikke god plass i det. Nvidia kort kommer f.eks i konflikt med hd'ene. Og viftene bråker alt for mye så viftestyring er et must. Det er et ok kabinett, men ikke mere enn det. Tt Shark er imo et bedre kabinett pga av at det er større, har hd bays som er på tvers av kabinettet, men det er sikkert de samme viftene så viftestyring må til her også. Utseende er heller ikke noe jeg liker, men det finnes vel folk som synes det er midt i blinken Endret 4. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Glem viftene som følger med, dem kommer nok til å bli bytta ut uansett, og som sakt så vurdere jeg TT Bigwater sitt vannkjølings sett. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette Silverstone kabinettet er IMO mye bedre enn de Tt kabinettene du har sett deg ut. Men det er jo bare min mening. Silverstone tilbyr mye mere plass i allefall. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Kan du si litt mer om det? Jeg likte det kabinettet der jeg, ble litt intressert i det, designet likte jeg værtfall. Edit: Har dere andre annbefalinger kom med dem, men kabinettet bør holde seg på samma nivå som det silverstone kabinettet i pris, det kan koste mindre, men helst ikke noe mer. Edit2: en ATX PSU passer i det silverstone kabinettet håper jeg? tenkte på Bzerk PSUen som jeg har bestilt. Edit3: er ikke umulig at det blir et sånn silverstone kabinett på meg gitt, så ganske digg ut, men jeg vil gjerne høre litt mer fra folk som har det. Endret 4. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette Silverstone kabinettet er IMO mye bedre enn de Tt kabinettene du har sett deg ut. Men det er jo bare min mening. Silverstone tilbyr mye mere plass i allefall. ok, det kabinettet likte jeg! det er god plass og alt i det + at mann får med 2 120mm vifter.. Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 go for the great silverstone det skal hvertfall jeg di er diggbare ! Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) gå til www.microplex.no Mercury black + en bZerk psu ... dette sammen med en liten kald katode eller to blir et fett kabinett....greit at det er fester du kan bære det i jeg har bestilt det kabinettet og psu...gleder meg (selger mitt lianli 75usb pga. størelsen..*kommer til å savne deg vennen ) crazy edit:her har du "bare" en 120mm vifte, men det holder... ingen kabinetter har bedre luftgjennomstrøming en dette !!! Endret 5. januar 2005 av Crazy_Viking Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det er forsatt silverstone som jeg har mest lyst til å gå for nå, men kjøper ikke nytt kabinett enda, så dere kan komme med flere forslag vis dere har noen. Hadde også vært fint om noen som har Silverstone kabinettet kunne komentert det. Edit: Hvordan er Plassen i det Mercury Kabinettet? og er det noe bra kvalitet på det kabinettet? For det står sånn som dette, PSU har jeg kjøpt, så da blir det enten vannkjøling nå, eller kabinett nå og vannkjøling litt senere, så jeg er forsatt litt usikker. Endret 5. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Som sakt har jeg et Cheiftech Dragon Midi tower, jeg er ikke misfornøyd med kabinettet, det er bare at den ikke har noen 120mm vifte plass, og den veier litt for mye etter min smak. Men ellers er det et supert kabinett. Som jeg også har sakt har jeg kansje tenkt å skaffe med vannkjøling, og da tenkte jeg at jeg kansje skulle gå får et nytt kabinett å, men jeg har ikke råd her å nå til å kjøpe begge tinga på en gang, for jeg har også bestilt en Bzerk PSU som jeg tror vil være her imorra. Så er det noe vits å gå for et nytt kabinett? hva mener du? Og vis du ville gått for et nytt kabinett hvilket ville du gått for? og hvorfor? Det silverstone kabinettet var rett å slett pent og rått, men jeg vil gjerne at noen fler kunne sakt noe om det kabinettet noe som har det selv eller lignende. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Personelig så liker jeg ikke di store bølene på Mercury Kabinettet! ser ut som det er konstruert for gafeltruck eller noe Om jeg ikke husker helt feil så tror jeg det ble testet her på HW Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei ta en titt på dette vis du skal ha plass http://www.thermaltake.com/xaserCase/shark/silver/silver.htm det finnes i sort også Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ja, jeg likte det kabinettet å, du kan vel si at det står mellom det der TT Shark kabinettet og det fra Silverstone forløpig vis det blir et nytt kabinett. Edit: Forsett å kom med annbefalinger, og si hvorfor du akkurat vil annbefale meg det kabinettet, og vis du har testet det så hadde det vært om du kunne fortalt hva du syns om det. Endret 5. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ja det er bra vi har samme smak thermaltake har noen stilfulle kabinett ,, og ikke for glorite utsende. jeg ble så revet med og glemte og se på dine forslag men jeg har leita lenge jeg også , og kom fram til thermaltake... Og har så og sei tenkt det blir det jeg kjøper Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bare husk på at i en vanlig pc så har man kanskje 1-2, 5.25" drev og 2-4 3.5" drev, og det antallet går i de fleste kabinetter. Det som etter min mening skiller kabinettene fra hverandre (bortsett fra utseende osv) er dybden. Et dypt kabinett er mye letter å jobbe i. Det er mye enklere å bytte komponenter. Høyden på et kabinett gir ikke bedre plass, det er dybden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå