Undik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vel, tittelen sier sitt.. Vannkjøling Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tja, er vell ikke noe som tyder på at det der er noe crap? Men ville uansett ikke flytta rundt på pc'n med hensyn til lekasjer ol. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hadde aldri turt det. man skal holde seg borte fra det merket. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det var nesten så jeg skulle til å si at den så ok ut, men så fant jeg ut at det var Q-tec og ombestemte meg... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Den ser jo helt grei ut. Bare tett ALT på blokka med silikon, så er vel ikke det noe problem for å holde cup-temp stabil uten bråk Lenke til kommentar
Undik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Husk! Det er Qtek.. Jeg hadde ikke turd det iallefall! :!: Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 det er ett veldg undervurdert merke. spesielt mh til dere s 400W psuer men vannkjølings kittet må jo ikke suge.. jeg hadde vertfal sett nøye over det å prøvekjørt det en god stund.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå