Gå til innhold

hva feiler PCen etter re-install av xp?

Anbefalte innlegg

Hei!

Pcen til pappa hva Sinsykt treig. Da bestemte vi oss for å legge inn XPP på ny. Formaterete begge diskene og alt og alt så til å funke fint, Men problemet kom da vi lagde ISDN-kobling og koblet den opp mot nettet. Vi la også inn SP2 og Norton.

PCen er nå TRegere en før install av XPP og er Skt treig på nettet.

Hva mener dere kan være galt? Se feil melding under, Som kommer opp ved oppstart.

kan ikke laste inn eller kjøre load=load= som er angitt i registeret. Kontroller at filen finnes, eller fjern referansen i win.ini-filen

Håper dere finner svar! Fordi dette er skikkelig frustrerene. :(

Spør om du vil ha fakta og PCen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det er Spyware.. Scan maskinen med Adaware og/eller Spybot. Husk å oppdatere referanselisten i programmet slik at den finner nye spywareprogrammer også.

PS: Norton er noe av de tregeste antivirusprogrammene og kan sløve ned maskinen opptil 40%. Hvilket system kjører XP på?

Lenke til kommentar

kan man virkelig få spyware rett etter Windows installasjonen? jeg har iallefall ikke opplev det iallefall. jeg har bare opplevd en gang at det har vært noe bugs på maskina rett etter Windows installasjon. da var papirkurva mi full av en eller annen grunn. Windows hadde visst vært så snill at den hadde lagt filene der selv uten at jeg hadde gjort noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...