Arnt555 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei, etter jeg hadde problemer med mitt 6800le, returnerte jeg det, og fikk et nytt et. Men når jeg prøver å bruke expertool med det nye kortet, står memory clock "pila" på fullt, og jeg kan ikke bevege hverken den eller "spaken" frem eller tilbake Må jeg reinstallere driverne, eller noe slikt? Jeg har prøvd å reistallere Expertool, men det virket ikke. Endret 8. januar 2005 av bobjan Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er fordi gainward mener at minnet på 6800LE ikke kan klokkes mer enn standard og derfor har de "sperret" minneoverklokking i expert tool. Bruk rivatuner til å klokke med Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg har brukt expert tool MAAANGE ganger før, på det gamle 6800le kortet mitt, som gikk i stykker (ikke av det) forrsten gikk det nye i stykker i dag på lan i 4 etasje Lenke til kommentar
amundsene Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 installerte du expertool med enhanced mode settings mulighetene? muligens at ikke det går å klokke 6800LE kortene siden de er satt til 350 mhz (700 effektivt) som standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå