TAAB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som kan hjelpe meg med å finne en nettbutikk (helst norsk) som selger Anyone's Daughter - Adonis fra 1979? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har LP-en hvis det hjelper deg noe. Tror ikke den er lett å få tak i, kun sett noen brukte cd-er og lp-er til salgs på nett. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tyske eBay -> link. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Panorama records Den står hvertfall oppført på Panorama 104 (deres siste liste) bare send mail til dem og spør.Panorama anbefales sterkt Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvis du gidder, så kan du jo prøve lykken å dra til Rock & Rolls(eller noen av de andre der). Der har de en del gamle LPer ol. Endret 4. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Takker for hjelpen!! Nå skal det vel bli fart i sakene Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Fikk Panorama 104 i posten i dag. Fant bandet, men ikke skiva. Ja, ja...får sende en mail så fort januarlønninga er på plass. Det var så mye i katalogen jeg fikk lyst på Hei groenn (eller noe som vet) : Hva er spesielt med 180gr's lp'er? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Sorry min feil - la ikke merke til i farten at det var et annet album av dem som står der. Vet dessverre ikke hva "180gr vinyl" egentlig innebærer.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 180 gram pressing gives better sound reproduction. 180g pressings are more expensive and are usually reserved for audiophile recordings or dance records where a high bass response is required. 180g is the most commonly used weight for audiophile records, 160 gram pressings also exist. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Nisje Olm, takk. Lurte på samme spørsmålet til groenn for et par dager siden nemlig. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Da slang jeg inne en bestilling hos Panorama, og spurte samtidig om de kunne skaffe Adonis skiva. Blir spennende å se hva som skjer. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ..og svaret kom nå. Den kan ikke skaffes Men lynraskt svart Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Du vil nok helt sikkert bli fornøyd med Panorama som selskap ja Tok en liten sjekk og ser en cd oppført hos GEMM eneste har du selv Lpen? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Nei jeg har ikke lp'n, men jeg har hørt tre låter fra skiva og har veldig lyst på den. Skjønte ikke helt Gemm greiene. Er det en privatperson i Chile som har cd'n? Er dessverre kronisk skeptisk til internetthandel som ikke innbefatter en vedlagt giro Det nærmeste jeg kommer litt lyd. Mp3'n laster i bakgrunnen så bare hold ut Lyd og bilde Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har Lp av denne utgitt på Brain (1979) med et helt annet cover enn det vist der "Gemm" er et nettsted som administrerer bestillinger for et utall forhandlere og dealere verden over. Har flere ganger bestilt plater gjennom Gemm, og har god erfaring med det. Virker sikkert og seriøst, og man finner det aller meste. Man må egistrere en konto, og de tar jo et lite gebyr pr bestilling legger merke til at denne forhandleren er oppført med bare 1 stjerne (ratings). (velger alltid litt høyt rangerte forhandlere hvis jeg bestiller) Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Takker for info! Da ble jeg litt klokere. Skulle visst ikke være lett dette. Har bare lest/hørt at b siden med helside sporet Adonis skal være så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå