Gå til innhold

Intel Pentium 5?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke planlagt noen "Pentium 5", så da er det kun Gud og Intel som kan svare deg :)

Tror dessuten du bør ta deg en runde på forumet og med google for å oppdatere deg selv litt. Hvis du skal ha ny cpu så må du nok belage deg på å kjøpe litt flere ting en bare cpu'en :D

Lenke til kommentar

Siste ryktene jeg leste på HW.no så kommer Intel til å slutte å bruke navnet "Pentium" nå og gå over til noe annet. Uansett spiller det liten rolle hva navnet er da - det alle gleder seg til nå er neste generasjons P4er, med dual core :)

Lenke til kommentar

i og med at Xeon prosessorene har kommet seg så langt ned i pris så tror jeg at de kommer til å ta over for pentium4. skal selv kjøpe meg nytt system med dual Xeon 64bit og hk med 2 ide kanaler og 6 s-ata kanaler (pm meg for mere info)

Lenke til kommentar
i og med at Xeon prosessorene har kommet seg så langt ned i pris så tror jeg at de kommer til å ta over for pentium4. skal selv kjøpe meg nytt system med dual Xeon 64bit og hk med 2 ide kanaler og 6 s-ata kanaler (pm meg for mere info)

Nå har jo Xeon og P4 ganske så vidt forskjellige bruksområder og markedsføres mot henholdsvis servermarkedet og desktopmarkedet, så at Xeon vil ta over for P4 er nok ganske så feil ;)

Lenke til kommentar
Nå har jo Xeon og P4 ganske så vidt forskjellige bruksområder og markedsføres mot henholdsvis servermarkedet og desktopmarkedet, så at Xeon vil ta over for P4 er nok ganske så feil ;)

tja, ville ikke akkurat si det

hovedkort

cpu

dual Intel XEON 2.8GHz Boxed 800MHz FSB HT Socket Int mPGA, 1MB cache, sli på hk, og masse plass til harddisker. sleng på to stykk x800xt pci-e så er vel til og med cs-spillerne fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...