Gå til innhold

Kjede seg i jula mod

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet er det lett å få endel dødtid i jula, så clvn og jeg bestemte oss for å ta dremelen fatt og modde litt på clvn`s LianLi, det skulle ikke være en stor mod, bare en kosemod siden det var jul og greier

Først tok vi oss en tur ned på maxbo og kjøpte oransje uv-reaktiv spraymaling samt fint sandpapir

Så fant vi frem litt plexiglass fra kjelleren til clvn og en LianLi drevramme

Etter vi hadde skåret til plexi`n pusset vi forsiktig på plexiplaten og sprayet den med to tynne lag med oransje uv spray

Så skrudde vi det hele sammen.

mod01.jpg

Bakfra

mod02.jpg

Forfra

mod03.jpg

Og montert nederst på LianLi'n

Det som desverre ikke kommer så godt frem er at den lyser veldig i uvlys :p

Hva syns dere?

mvh clvn og CaZiO

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@power: Den er IKKE skeiv :roll: Sitter og ser på modden nå, og den er helt rett

Hva var vitsen med den der?

CaZiO har da allerede svart på det:

Som dere sikkert vet er det lett å få endel dødtid i jula, så clvn og jeg bestemte oss for å ta dremelen fatt og modde litt på clvn`s LianLi, det skulle ikke være en stor mod, bare en kosemod siden det var jul og greier

Håper du skjønner det at dette ikke var en "ingen vei tilbake-mod", og at den kan flernes lett...

@stidz: Takker :)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
hm.. siden den er uv-reaktiv så må vi jo få se den lyse :) litt morsom liten greie egentlig.. så litt sånn HL2 aktig ut :)

Dessverre(skrivefeil), har ikke cam selv:/ CaZiO var hos meg en tur, og da tok vi bildene..

Det optimale hadde vært om noen visste om et sted man kan kjøpe gul UV-reaktiv spray, for theme't i pcen er UV-gult :p

Det som går ann å gjøre for å få maksimal effekt er å kjøpe en 10cm uv-katode og feste bak der hvor diskettstasjonen kan festes :love:

PM meg hvis noen vet hvor det selvges GUL uv-reaktiv spray. Jeg ville blitt veldig takknemelig :yes:

Lenke til kommentar
Se etter fluoriserende lakk.. her i bergen er det en kjede som heter MEKK som selger dette..

Vi har brukt flouriserende lakk, men den eneste fargen vi fant var oransje...

Det bare syns ikke på bildene at den lyser i uv-lys fordi kamearet mitt er så dårlig! Desverre

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar
:dontgetit:

Hva var vitsen med den der? Ødelegge en fin kasse på den måten a gitt......

Og forresten. Den ser litt skeiv ut

skal du ikke komme med no fint trenger du ikke komme med no,

syntes den var fin jeg :yes:

Ånei?

Hva syns dere?

Det må da være lov å si hva man mener om modden

Lenke til kommentar

Jeg synes det så veldig bra ut på bildene. Tør ikke si noe om hvordan det blir i virkeligheten, for oransj blir jo en farge som lett kan bli fæl om man har feil tone, hehe. Men som sagt, sånn det ser ut på bildene ble meget bra! Kunne kanskje vært bedre uten skruene. Gjør heller slike ting enn å se på tv i feriene, mhm :)

Lenke til kommentar
:dontgetit:

Hva var vitsen med den der? Ødelegge en fin kasse på den måten a gitt......

Og forresten. Den ser litt skeiv ut

skal du ikke komme med no fint trenger du ikke komme med no,

syntes den var fin jeg :yes:

Ånei?

Hva syns dere?

Det må da være lov å si hva man mener om modden

Seff er det lov, akkurat som det er lov for oss å svare på tiltale ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...