CryptoN Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hei, min venn har et problem under Windows installasjonen... Når jeg holder på og installere kommer den til Setup is starting Windows, også slår den seg av av seg selv og begynner og pipe noe slik som dette: _____-----_____-----_____-----___-----____-----_____----____---- ( Vet ikke om du forstår det men ) Så må jeg slå den av bak (på strømboksen) og slå den på igjen også kan jeg starte men den kommer ikke lengre uansett, og jeg tviler på at det har noe med CD-en og gjøre eller CD-Rommen Har prøvd å bytta ut alt utenom HK og CPU, men den stopper alltid der uansett. Så er ikke sikker, men tror det er noe med hovedkortet eller CPU Har vært gjennom kabel opsettet og sjekket det, alt skal være fint Så var jeg inne i BIOSEN (siden jeg trodde at CPU'en var for varm), men jeg så over alt og alt slikt CPU Warning temp og Shutdown temp og slikt var av. Noen som har vert borti dette problemet før, vil gjerne ha et svar tilbake PS: Temperaturen ligger på ca. 50grader... (AMD Athlon XP) Takk for alle svar! Endret 4. januar 2005 av CryptoN Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hmmm... har du testa annen ram, eller sjekka om hovedkortet er stillt inn på feil hastigheter (overklokket)? Hvis ikke burde du prøve med et annet hovedkort (hvis du har muligheten) *skriveleif Endret 4. januar 2005 av h0lg Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hmmm... har du testa annen ram, eller sjekka at hovedkortet er stillt inn på feil hastigheter (overklokket)? Hvis ikke burde du prøve med et annet hovedkort (hvis du har muligheten) Tviler på at det er Rammen og den er neppe overklokken, restarta nettop BIOSEN Men jeg tenkte å prøve med et annet hovedkort... Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Restarta med batteriet eller? Hvis du får det til, flash biosen. Gå til hovedkortet's hjemmeside for mer info Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Restarta med batteriet eller? Hvis du får det til, flash biosen. Gå til hovedkortet's hjemmeside for mer info Kan jo prøve... Hvis det var mulig å få startet den opp Men de har en til PC så.. BTW: Restarter aldri med batteriet... ( Jumper ) Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Går det ann å få noe skikkelig svar på dette eller??? Endret 15. januar 2005 av CryptoN Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Lenge siden jeg har vært på dette forumet nå da men :!: Jeg vil bare si at jeg fikk det til (for lenge siden) Det var som h0lg sa, det var noe med instillingene Det var External Clokcen som var litt for høy Fant det ut ei lita stund etter at jeg poste denne posten for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå