Gå til innhold

Nye hovedkort fra DFI med nForce4, SLI og DXG

Frijazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Vurderer å kjøpe ny pc, men jeg utsetter det hele tiden :p. Har faktisk vurdert det siden Julen 2003 :p. Men de hovedkorta hørtes snaxy ut. Tidligere hovedkort fra DFI har jo fått strålende kritikker. :w00t: . Det kortet der pluss en skikkelig bra luftkjøling, bra minne og en amd 64 3000 + kan nok gi ganske så heftige overklokkingsegenskaper! Sto det noe om at multiplieren kunne stilles opp på det kortet, eller er det bare jeg som surrer?

Lenke til kommentar

Hva skjer ? De har ikke endret datoen på netshop og ikke har jeg fått ordrebekr....

Noen som har noe info ? jeg har gledet meg som en unge til jul... OCZ3200 r2 brikker,cpu... alt nytt så kommer den store dagen og ingenting skjer :-/

Jeg så frem til DEN helga hehe :-)

Lenke til kommentar

Håper ikke datoen bare utsettes sånn uten videre...... Har noen erfaring med netshop sånn? Er ikke bekreftet dato en bekreftet dato, eller er det bare satt circa for å roe "gemyttene"? Europa har jo fått en god del DFI kort, så kortet er der ute......

Lenke til kommentar
de fikk kortene i dag... har fått dette bekreftet i en mail fra dem... :w00t:

Ja??? hmmm rart. Hvorfor står da ingen på lager og ordren min fortsatt "åpen"?

tja..... skrev mail tidligere i kveld, men intet svar...... Får håpe de dukker opp i morgen,eller i alle fall får svar om når! Ellers har Overclockers.co.uk de på lager, så muligheten er der siden de sender til Norge. :-)

Lenke til kommentar

Jeg ringte netshop i dag, spurte hvorfor status ikke var oppdatert. Fikk til svar at to på lageret var syke, (en hadde brukket handa stakkar.) så de prioriterte å få inn varer istedet for å oppdatere web'en. Han som var på lageret var en som ikke var der til vanlig eller noe, så han var ikke så rutinert heller..

Vi får nok kortene våre til slutt tenkker jeg:)

-Trond

Lenke til kommentar

Jeg klikker internasjonalt i hode hvis de er utsatt enda lengere..

Først får jeg et defekt hovedkort fra komplett som jeg måtte sende tilbake (ingen nye på lager) å nå har netshop utsatt en bekrefta dato til en ubekrefta dato 1 uke fremover.

*GRRR*

Edit: World of Warcraft kommer hvertfall ut på fredag. Hvertfall noe å sette fingran in mens man fortvilt venter på nytt hovedkort :(

Edit2: Ordren min står også som "åpen" enda.

-punk

Endret av punk20
Lenke til kommentar

Jeg liker heller ikke at den nye datoen... Begynner å bli drittlei disse magiske datoene som skifter utseende med en gang de nærmer seg :ermm: Tror ikke jeg fikser å vente en uke til - har alle deler liggende klart til ny pc, untatt hovedkort. Alternativ til dfi here I come, selger bare det jeg kjøper meg istedet og anskaffer dfi etter at de har stabilisert bios :yes:

Lenke til kommentar

Nei kortene bør ha kommet som de skulle. Begynner å bli drit lei denne triksingen med datoer på web shopene. Dersom det har blitt utsettelser så har butikken sikkert fått signaler om dette tidligere slik at de kunne endret denne datoen før utløpet. :no:

Synes det er rart hvis de ikke har fått kortene for jeg fikk denne mailen fra DFI europe for ca en uke siden

Thanks for your info. The nF4 SLI-DR will be available in Norweigen market by the first week of Feb.

Please approach Net Shop for the delivery info.

Netshop ASA

Soendre Kulleroed 6

3241 Sandefjord

Norway

Tlf: +4733422200

Fax: +4733422201

Thanks!

With my best regards,

YS Liao

Diamond Flower Information (NL) B.V.

Shannonweg 11, 3197LG, Rotterdam/Botlek, The Netherlands.

T: +31 10 296 1846

F: +31 10 296 1849

www.dfi.com <http://www.dfi.com>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...