Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For å holde på tradisjonen fra fjoråret, hiver jeg inn et lite bilde av min nyeste ervervelse: Day of the tentacle, floppy-versjon. Kjøpt av Odland81 her på forumet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ah! Eg hadde det spiller når eg var mindre! Det var kult! Du har gjort et godt kjøp! Endret 4. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Oj, hvor mange disketter er det på? Mener å huske at jeg har CD-ROM versjonen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 DET spillet har jeg hatt det mye morro med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Oj, hvor mange disketter er det på?Mener å huske at jeg har CD-ROM versjonen. Mener også at jeg har det på cd. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Floppy versjonen mangler vel digitale stemmer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Det er vel stemmer i introen, men ellers er det bare vakker tekst. Det er på 6 disketter. Har CD-utgaven av alle SCUMM-spillene kjørende under ScummVM.. jeg er bare ute etter å eie original-utgaven av tidløse klassikere. Ingen DVD-cover-versjoner på denne gutten/mannen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg håper du har en passende datamskin å kjøre sånt på. 486, tidlig Pentium e.l. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Stilig. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ah, mimre Måtte rett og slett fyre opp DOS-boksen og spille litt DOTT bare for å gjøre nostalgitrollet fornøyd Det selges en del gamle spill for tiden. Synd ikke slike klassikere kommer på nytt DOTT har slukt opp mangfoldige timer fra min tid for å si det slik Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Psilo, kan jeg få komme på besøk og ta på floppyene? Bare litt? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Psilo, kan jeg få komme på besøk og ta på floppyene? Bare litt? Meg og? Bare bittelitt? Du kan til og med ta plastikk uttapå om du ikke vil ha støv på den, sålenge jeg får være nær den er det nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå