Gå til innhold

Grand Theft Auto III (PC)


Anbefalte innlegg

Grand Theft Auto 3 var julens store höydare for mange av dem som hadde PlayStation 2. Nå er endelig PC-versjonen her. PS2-versjonen var knallbra, og med en rekke forbedringer på PC-versjonen annonsert, er det stor grunn til å glede seg. Det er på tide å ta kontroll over Liberty Citys mest ettertraktede mann av både politiet og mafiagjenger. GTA III tilbyr timesvis med moro.

 

Les hele anmeldelsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt for mykje ros kanskje?

 

grafikk og lyd må ned på 3-4 minst...grafikken er jo heilt direkte fra playstation2, low resolution textures, ikkje radiosity lys og low poly models + at spelet går ein god del treigare enn andre spel med med grafikk

lyden byr på ingen store effekter, musikken er 'billig' men gjør jobben

 

gameplay er heller ikkje perfekt, eg vil inn i byggningane, sprenge hus og skyskrapere.

 

Er eit skambra spel, men eg ikkje 'så' bra :wink:

Lenke til kommentar

Hos meg går spillet helt greit, dog i lavest oppløsning. Har ikke sett noe til disse kræsjene som omtales. Jeg bruker XP pro og det går som det suser. Faktisk så bruker ikke spillet spesielt lang tid på å laste.

Det eneste som irriterer meg med spillet er når jeg ikke klarer et oppdrag. jeg er en så dårlig taper at jeg lukker spillet og venter en 1/2 før jeg prøver på ny.

Det er fantastisk gøy. Jeg finner ofte nye ting. Tjene penger ved å kjøre brannbil har vist seg å være meget effektivt. Kom vel opp i over 40 branner før jeg ga meg. Hver brann innkasserte en hel del penger, noe som kommer godt med når du må ut med $100000 for å komme videre i spillet.

 

GTA3 er verdt hver eneste krone

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 02:49, siDDIs skrev:

litt for mykje ros kanskje?


grafikk og lyd må ned på 3-4 minst...grafikken er jo heilt direkte fra playstation2, low resolution textures, ikkje radiosity lys og low poly models + at spelet går ein god del treigare enn andre spel med med grafikk

lyden byr på ingen store effekter, musikken er 'billig' men gjør jobben


gameplay er heller ikkje perfekt, eg vil inn i byggningane, sprenge hus og skyskrapere.


Er eit skambra spel, men eg ikkje 'så' bra :wink:


Syns du ikke grafikken er no bra?

Det er det beste jeg noen gang har sett på et bilspill ihvertfall.Bilene skinner og hele pakka.

Men nå spiller jeg med alt på MAX 1600x1200 OSV.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 09:20, Kaldvann skrev:

Det står at sytemkravet er 450 mhz og 16mb skjermkort, men helt seriøst det ville hakket noe J****VLIG. Så jeg mener at systemkrav er minstekravet får å kunne kjøre spillet, ikke at det ska gå glatt.


Vi vet det. Systemkravet vi skriver opp er det som står bak på pakken, og i mange tilfeller kan det virke som et krav for å i det hele tatt starte spillet. Slik har det for øvrig nesten alltid vært med disse kravene. Stort sett alltid langt vekk fra realiteten.

Lenke til kommentar

Bruker ikke si så mye om spill, men dette synes jeg er vanvittig. Et spill kan vel ikke være morsomt når du bare skal gå rundt, drepe, kjøre, drepe, slå, og drepe litt til.

 

Et ekstremt simpelt gamplay ifølge min smak. Som grunn for at du kjøper det sier du kanskje:

"Skal bare kjøre bil jeg" Men da kjøper du vel Midtown Madness 2, og hvis du skal drepe må du vel heller ha et spill som "Quake"

 

Så jeg lurer litt på om det var ekstremt å få 5+ på alle karakterer!!

Lenke til kommentar

Næh.. 5+ va så absolutt førtjent.. sku ha hadd 6..

Kjøre spillet i 1280x1024x32.. I Xp kan d gå litt tregt av og til.. men i ME går d glatt..

Gameplay... finn ikkje bedre til spæll på dettan område.. uansett. GTA 3 strekke sæ over ett stort spekter.. så ikkje førvent at det skal være best på alt.. men det e nert til å bli d..

Lenke til kommentar

_Furien_: tror du må se litt på ideen bak dette spillet. Du motsier deg selv litt dersom du foreslår quake, for det er da dreping som er hovedtingen der også? GTA har fått mye pepper i media, men da har man ikke sett på FPS - sjangeren overhodet. Det fins tross alt verre spill.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 14:56, _Furien_ skrev:

Bruker ikke si så mye om spill, men dette synes jeg er vanvittig. Et spill kan vel ikke være morsomt når du bare skal gå rundt, drepe, kjøre, drepe, slå, og drepe litt til.


Et ekstremt simpelt gamplay ifølge min smak. Som grunn for at du kjøper det sier du kanskje:

"Skal bare kjøre bil jeg" Men da kjøper du vel Midtown Madness 2, og hvis du skal drepe må du vel heller ha et spill som "Quake"


Så jeg lurer litt på om det var ekstremt å få 5+ på alle karakterer!!



 

hvor dumt det kanskje høres ut for deg, dette spillet ruler alt, det er dritbra, har faktiskt veldig mye variasjon og vanvittig mye og utforske.

spillet er ikke noe voldelig i det hele tatt etter "dagens standard"... sett deg ned og spill det noen minutter så lurer på hvorfor det ikke får 6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei... klarer _SÅVIDT_ å kjøre det uten hakking i det hele tatt (30-40 fps?? :razz: )......

 

på 1024x768x32.. og da mener jeg at grafikkmotoren er ALTFOR krevende til så dårlig grafikk...

 

 

 

beret

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:34, Nor_Beret skrev:

hei... klarer _SÅVIDT_ å kjøre det uten hakking i det hele tatt (30-40 fps?? :razz: )......


på 1024x768x32.. og da mener jeg at grafikkmotoren er ALTFOR krevende til så dårlig grafikk...




beret



 

Er enig i det, den krever altfor masse i forhold til grafikken

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 14:56, _Furien_ skrev:

Et spill kan vel ikke være morsomt når du bare skal gå rundt, drepe, kjøre, drepe, slå, og drepe litt til.


Et ekstremt simpelt gamplay ifølge min smak.


 

Er så morsomt å lese slike kommentarer...

I GTA 3 kan du gjøre alle de tingene du nevnte pluss litt til.

Men hva kan du f.eks. gjøre i Midtown Madness, jo, bare kjøre bil.

Og hvis man klager over at man "bare" kan drepe så ble plutselig 80% av alle spillene på markedet "kjedelig" da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Quote:


Den 2002-06-11 08:41, PeeJay skrev:

Høres rart ut - hos meg går det helt greit (40-50fps) på 1024x768x32, og jeg kjører bare på en Duron 800/Ti200. Prøvd å defragmentere harddisken?



 

hmm... egentlig ikke, vet at det skal hjelpe litt, men tviler at det hjelper mye.. defragga vel for noen 30-40 gb siden lr.no :razz:

 

 

men en kamerat som har p3-933, 256 SDram og gf2mx (64mbit) har ca. 4-5 fps.. å det er noe helt jævli... må ha noe med softwareOS? eller hardware som ikke passer helt sammen......

 

 

Beret

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...