Arnt555 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei, jeg lurte på om jeg trenger nytt hovedkort og- / eller ny psu, hvis jeg skal åpne pipelines på mitt 6800 le Jeg har forsåvidt; MSI 845PE Max/Neo (MS-6580) og Q-tec ( ) 350w Hvis jeg trenger det, noe som jeg sikkert gjør, hva burde jeg da kjøpe? Takk for alle svar Lenke til kommentar
ROV Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du trenger ikke nytt hk for å softmodde 6800le. Jeg hadde akkurat den samme PSU'en som du har når jeg softmodda mitt LE kort, det gikk helt fint det, men etter masse dårlige erfaringer med Q-tec fra andre her på forumet, kjøpte jeg ny PSU. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du har litt knapt med strøm, her er en strømkalkulator: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ ...men du har sikkert nok, så da er det bare å fyre i gang. Lenke til kommentar
ROV Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Q-tec PSU'en på 350w er oppgitt i maks utgangseffekkt i alle kanaler og dette er ikke reelt ved maks belastning. Jeg vil tippe at den er kan gi 200-250w stabilt ved balstning før man får spenningsdropp og strømmene blir ustabile. Noe som ikke er bra elekriske komponenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå