TAAB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har noen enkle spm rett og slett fordi jeg aldri har prøvd dette før. Ok....har bestilt ny PS2 "slimutgaven" og lurer på hva som trengs for å koble sammen to maskiner. Holder det med kun en nettverkskabel? Må begge to ha spill cd'n, eller holder det med at en har? Takker for svar! Endret 4. januar 2005 av TAAB Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 to alternativer for å koble sammen: 1) ps2 <-> krysset kabel <-> ps2 2) ps2 <->tcp-kabel <-> Hub/switch <-> tcp-kabel <-> ps2 skal du bare spille med to maskiner kan du bruke alternativ 1 mens alternativ 2 er best når du skal spille mot flere maskiner... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 trur begge må ha spillet. Siden det skal loades osv Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 trur begge må ha spillet.Siden det skal loades osv Tror også begge må ha xbox. Slik er det i alle fall på xbox... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 trur begge må ha spillet.Siden det skal loades osv Tror også begge må ha xbox. Slik er det i alle fall på xbox... du slipper og ha xbox men begge to må ha spillet ja Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ehm.. Når fikk PS2 nettverksport? Min PS2 har bare firewire port i fronten som skal brukes ved linking. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ehm.. Når fikk PS2 nettverksport? Min PS2 har bare firewire port i fronten som skal brukes ved linking. såvidt jeg vet har den nye, lille ps2 innebygget nettverkskort Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ehm.. Når fikk PS2 nettverksport? Min PS2 har bare firewire port i fronten som skal brukes ved linking. Det er kun den nye, Pstwo som har innebygget nettverkskort. For de gamle må du kjøpe et nettverkskort itillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå